Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onverwachte pr's zijn altijd nicedan ineens Hoppaaaa dat maakt onze sport ook zo leuk. Geen dag is hetzelfde, soms denk je van ik ben nu hartstikke sterk en dan gaat t voor geen meter en vice versa.
Anyway deze was lekker!
Wat dacht je van een tussen stap, 75kg?
Vind die 10kg stappen bij deze oefening wat groot.
Jammer man. Beetje push pressen met die 80 en dan trage negatieve erin?
Bench & Rows zien er dan wel weer goed uit

jammer dat het weer niet gelukt is man, faal je op triceps? misschien anders wa tricepwerk erbij?
Jammer van die mp kerel, zal idd de stap maar eens verkleinen JOf je slaat de 70 keer over, sprongetje van 60 na 80 proberen...
De press is altijd wispelturig. Een beetje de vrouw onder de grote oefeningen zeg maar
Ik zou paused gaan pressen om met meer snelheid die 20-30 cm te bereiken. Dan schiet je wel door je dode punt heen.
- zo heb ik het nooit bekeken - but thx man mooie training John!
de vrouw onder de oefeningen... ik had er nog nooit zo naar gekeken, maar wie weet als je er zo naar kijkt, gaat ie misschien wel makkelijker, moet je je wel voorstellen dat het een mooie vrouw is hé![]()
De meeste mannen verhogen altijd met 10kg tegelijk..is dat een soort ongeschreven regel dat je niet met 5jes mag verhogen
Dat zou mi ook wel kunnen helpen ja..
Kan je ook niet beter je wijd optrekken erna gaan doen zodat je wat meer hh kan doen of klopt je schema dan niet meer??
Die rows zijn wel erg lekker![]()
duidelijk hoor john! Ik snap m uiteindelijk draait toch alles om gevoel..

Goed gewerkt en een prima rackpull; je PR is 230 toch?![]()
Dat zijn nog eens gewichten John, ik vind die powercleans ook netjes! Dat is een oefening die ik nog nooit gedaan heb...