- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook wel redelijk denk ik , het lichaam is aardig in balans , ik zal bijv nooit grote benen krijgen , bouw niet voor , maar ik kan er toch aardig wat mee wegduwen - weekend lekker vrij
Zo hebben we allemaal wel plus en minpunten en degene die dat niet hebben staan op de podiums.
Ik heb vroege dienst dit weekend gevolgd door en 12 uurs dienst 1100-2300 maandag... geen gym time helaas. Ga wel ff bij mijn neef in de home gym wat oefeningen doen denk ik.
Zo hebben we allemaal wel plus en minpunten en degene die dat niet hebben staan op de podiums.
Ik heb vroege dienst dit weekend gevolgd door en 12 uurs dienst 1100-2300 maandag... geen gym time helaas. Ga wel ff bij mijn neef in de home gym wat oefeningen doen denk ik.
Leuk dat je Savicas press hebt gedaan, als het goed genoeg is voor Zydrunas, dan is het zeker goed genoeg voor ons![]()
Impressive training verder ook! En oja enjoy the nasi!

ach ja John, als ik in de nachten zit dan is het idee om te gaan trainen al to much.. dus respect voor jou in deze!