Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds fan van supersets he. Heb je nog regelmatig contact met harpep omtrent je schema?
weinig tot nihil eigenlijk - dit schema geeft me zoveel voldoening - kan er alle kanten mee op - met de banden kan ik nog wat varieren
Nice, Kool and the Gang. Ben ook fan
komaan John, press die 80 gewoon volgende keer man!

Ik begrijp die pogingen om de 80 te pakken niet, in elk geval zit er geen opbouw in je schema om dit doel ook te bereiken. Steeds 1 rep maken en max pogingen doen gaat je niet verder helpen, ja misschien dat je deze ooit eens op een goede dag pakt maar echt sterker ga je met deze trainingsvorm niet worden. Ook is het niet efficiënt voor hypertrofie dus een beetje doelloos in mijn ogen.
Vraag is wil je sterker worden of meer massa krijgen? In beide gevallen zal het volume omhoog moeten.
Om sterker te worden meerdere setjes draaien met gewichten boven de 70kg (3tjes/5jes). Voor massa de gebruikelijke 12/6 reprange doen.
Blijkbaar is het huidige schema minder geschikt voor je doel, of je moet je doelen bijstellen of je schema aanpassen.
- supersquatje - vorige week had ik nog niet de goeie diepte , vandaag was hij perfectMooie squat kerel. En onder goede diepte versta jij... ?![]()
- ik zat vorige week boven par - niet veel maar toch , dus met mijn maatje besloten om het effe iets anders aan te pakken - goed warm worden en dan vrij snel naar de 170 waar ik nu wel de power had om beneden parallel te gaan -