MuscleMeat

John Ove's Krachtlog

9 x 155 :) klasse J!!! das een mooi vpr.

Lekkere sldl ook!

Leuk speelgoed die bands. :D

gaat goed die deadlift:)

• Topic Starter Topic Starter
W1/D4 Cyclus2

wide gripp pull downs + mill press 5/3/1

10x50 + 5x30
10x50 + 5x37.5
10x50 + 3x42.5

Millpress

5x47.5
5x52.5
8x60 - vpr :wl: nice

wijd optrekken x bw

7x
5x
5x
4x

Superset

small rows + ultra wide gripp benchpress

10x90 + 10x70
10x90 + 10x70
10x90 + 10x70
10x90 + 10x70

DB lateral raises

8x14
8x14
8x14
8x14

incline flyes

10x20
10x20
10x20

db hammer curls on the rack

5/5x10/11/12/13/14
3/3x15/16
2/2x17/18
5/5x10

Cable triceps extenions

10x30 schuin
10x30
10x25 rope overhead
10x25
10x30 breed
10x30
10x30 reverse

Done - za/zo rust

Ik bent je slechtste supporter, maar toch even hallo.

Dat ziet er weer uit als een zeer heftige training..maar dat vind ik bij jou eigenlijk altijd wel..
Ook lekker weekend rust dus??!
Vooral je supersetje..pff helemaal vermoeiend;) fijn weekend

Ik bent je slechtste supporter, maar toch even hallo.

hallo stuiter ;) , jij hebt een moeilijke privefase achter de rug , dus dan is een log bijhouden niet zo belangrijk meer hoor - sterkte meisje

Dat ziet er weer uit als een zeer heftige training..maar dat vind ik bij jou eigenlijk altijd wel..
Ook lekker weekend rust dus??!
Vooral je supersetje..pff helemaal vermoeiend;) fijn weekend

thx miss h , was op het eind lastig omdat dan de hoeveel rust je parten gaat spelen , dus de do/vrij gelijk intensief begonnen om maar niet in te kakken , vandaar ook een supersetje meer + geen cardio

za/zo rust

thx man

Hoe bevalt wendler je?

was effe wennen , maar het bevalt goed , iets korter trainen + wel wat meer tijd voor cardio - ik pak mijn abs nu wat steviger aan - de uitdaging zit nu in de vpr's ipv een 1rm - geeft wat meer mentale rust soms - wat minder snatches/cleans ook omdat de traps wat teveel werd belast - ik zoek nog steeds naar een juiste invulling hiervan - overal gezien erg tevreden :)

was effe wennen , maar het bevalt goed , iets korter trainen + wel wat meer tijd voor cardio - ik pak mijn abs nu wat steviger aan - de uitdaging zit nu in de vpr's ipv een 1rm - geeft wat meer mentale rust soms - wat minder snatches/cleans ook omdat de traps wat teveel werd belast - ik zoek nog steeds naar een juiste invulling hiervan - overal gezien erg tevreden :)

Klinkt goed, ach volgens mij blijf je altijd zoeken naar beter;)Als ik weer een beetje stuctuur heb, dan wil ik graag weer beginnen met wendler. ik vond het een mooi schema (dan de damesvorm 8/6/4;), hahahaha).
moet je echt cardio erbij blijven doen. Merk je niet dat meer kracht ook meer energie is?

jij blijft idd soms zoekende naar een ideale trainingsvorm , maar je valt toch terug op de basisoefeningen - ik vind het cardio nooit zo'n probleem , vooral ook omdat ik ons eten erg lekker vind - maar sinds ik hier nu wat verstandiger mee omga + we wat biologisch gericht eten , woog ik toch snel een anderhalf kilo minder - dus ik probeer nu de cardio wat te minimaliseren 10 a 15 min

Of juist minimaliseren naar bijv. twee keer in de week 25/25 min. Ze zeggen toch dat je metabolisme pas na ongeveer 20 min. gaat werken.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Ik ben benieuwd naar je mening:)

de combi krachttraining + intensieve cardio zorgt ervoor dat je afvalt , maar waar ik wel voor oppas dat niet ten koste gaat van verlies van spiermassa - maar ook eten speelt hier weer een grote rol - we zijn sinds kort beter/gezonder gaan eten , dus puur één vreet-dag/alcohol dag , de rest houden we het behoorlijk netjes - ta.v metabolisme , ieder mens is anders .

morgen squat-dag

Helemaal mee eens. Ieder mens is anders:)

well said;) ik hoop dat je genoten hebt van je rustdagen en morgen weer knallen! Succes alvast..

dat word Heavy... Maar jij gaat dat redden.. Succes

Terug
Naar boven