XXL Nutrition

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
- het gaat

Dit vraagt toch wel om fotos ove...:)
jajajaja

thx guys

byzonderheid - meisje is vandaag ook plat van de griep
ik ben wel gaan sporten omdat ik ook wilde gaan stomen , en neusverkouden/kort ademig vind ik geen reden om thuis te blijven + ik ben nog vrij dus ik had zoiets . ik zie het wel

W4/D1

deadlifts met deadstops ( zet ik er voorlopig nog bij omdat ik in het verleden nog weleens wilde bounchen :o )

3x100=50%
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150
3x160
3x170=85%
8sets/24reps
gewoon tevreden - voelde goed aan na 4 weken

Barbell rows

8x70
8x80
6x90
6x90=82%

ass chin ups wijd en small vanuit stilhangende positie

8xwijd
8xsmall
8xwijd
8xsmall
6xwijd
6xsmall
6xwijd
4xsmall - ( nog maar 10kg tegaan )

One arm bb rows

8/8x38
8/8x42.5
6/6x47.5
6/6x52.5 hehe vette pr :wl:

High cable curls

8/8x25
8/8x30
6/6x30

Amraps x cable curls vanaf onderhand

22x20
17x20

core
3variaties x 6 sets

cardio 20 min

stomen 15 min

com - ik ben goed tevreden , ik zit toch behoorlijk met mijn assoef in de 80% en dat hoop ik volgende week te kunnen verhogen na de 85/90% als ik mijn krachtweken weer in ga

morgen benchpress/incline db press/cable cross overs/chestdips/triceps/cardio

Laatst bewerkt:
Impressive en nu lekker uitzieken.

Lekkere training Ove!

lekkere deads.....lekkere training!

Hoe gaat het met de fysiek? Nog wat aandachtspuntjes en wat loopt er voor? Ben wel benieuwd, Kindvall!

Pittige training. Zou helemaal af zijn met wat mooie foto's. :D

• #3.128

Thx powergiant

lekkere deads.....lekkere training!

training was niet verkeerd - 1 oef geskipt de hight cleans , daar had ik geen zin meer in :)

Hoe gaat het met de fysiek? Nog wat aandachtspuntjes en wat loopt er voor? Ben wel benieuwd, Kindvall!

schouders/rug gaan erg goed - borst trainen gaat wel steeds lekkerder , maar een echte bencher word ik nooit / lange armen dus echte goeie massa blijft een aandachtpunt
ik ben wel droger geworden , en dat is vooral te zien bij de schouders

Pittige training. Zou helemaal af zijn met wat mooie foto's. :D

thx mc - tja je weet hoe ik daar over denk he ;)

Damn nice again matey !

K*t wel trainen met verkoudheid & snot ... maar zoals je zei, geen reden om thuis te blijven :p

• #3.130
Lekker stomen boven een pannetje water (met kamille ofzo)?
Komt die handel ook wel goed van los... (en preventief tegen holte-ontstekingen)

Zal ik nog beginnen over foto's?

• #3.133
Lekker stomen boven een pannetje water (met kamille ofzo)?
Komt die handel ook wel goed van los... (en preventief tegen holte-ontstekingen)

thx's - heb ik idd ook gedaan - ben ook weer gaan stomen vandaag

Zal ik nog beginnen over foto's?

:D

Doe maar..misschien dat wat vrouwelijke aandacht ehm overhaald..;)

vrouwelijk schoon heeft zowiezo aandacht - :)

W4/D2

benchpress op de powerliftmanier

warming up
2x10x16-db pull over
+ benchpress 4x10x30 in verschillende grepen

3x60=50%
3x65
3x70
3x75
3x80
3x85
3x90
3x95
3x100
3x105 - laatste een behoorlijke spot
10sets/30reps

incline db press

8x30
8x32
6x36
6x36 dikke pr :wl:

cable crossovers - hoog in de reps gebleven

12x20
12x25
8x30+8x20
8x20 middenpositie + 8x20 benedenpositie

Chestdips x bw

8xbw
8xbw
6xbw
6xbw

cable triceps pushdowns

8x40
8x45
6x50
6x50

Amraps x cable overhead rope triceps extenions

17x27.5
11x25

core
5 variaties a 15 sets

cardio 20 min + stoomacabine

com - de bench ging super - hier verwacht ik eigenlijk veel van next week

Waarom post je geen fotos dan ove?

• #3.135
Waarom post je geen fotos dan ove?

ik pas er niet op ;)

Quote kraft

Niemand gaat je uitlachen of naar beneden halen als je foto's plaatst als je dat soms denkt. Wel leuk voor je volgers wat die monster trainingen nu wel niet voor je gedaan hebben. Blijft eigen keuze natuurlijk.

oh maar daar ben ik juist ook helemaal niet bang voor kraft
neigt een beetje naar arrogantie , maar met mijn fysiek zit het wel aardig
kan altijd beter natuurlijk

ik heb altijd heel veel bewondering voor mensen/leden die overzich zelf van alles posten qua foto's - ik vind het dan ook erg goedkoop als er van die schreeuwende internet baby's van allerlei onzin verkopen - dat is niet zo mijn ding weet je

sinds een jaar nu doe ik
eenmaal per kwartaal een aantal poseerpogingen bij mij op de sportschool bij een black mate of mine en dan checken we aantal dingen
ik doe dat vaak als er geen kip meer is , omdat er mensen zijn die daar onrustig voor worden

dus ook daar hou ik het vrij prive:D

Laatst bewerkt:
ik pas er niet op ;)

Quote kraft

Niemand gaat je uitlachen of naar beneden halen als je foto's plaatst als je dat soms denkt. Wel leuk voor je volgers wat die monster trainingen nu wel niet voor je gedaan hebben. Blijft eigen keuze natuurlijk.

oh maar daar ben ik juist ook helemaal niet bang voor kraft
neigt een beetje naar arrogantie , maar met mijn fysiek zit het wel aardig
kan altijd beter natuurlijk

ik heb altijd heel veel bewondering voor mensen/leden die overzich zelf van alles posten qua foto's - ik vind het dan ook erg goedkoop als er van die schreeuwende internet baby's van allerlei onzin verkopen - dat is niet zo mijn ding weet je

sinds een jaar nu doe ik
eenmaal per kwartaal een aantal poseerpogingen bij mij op de sportschool bij een black mate of mine en dan checken we aantal dingen
ik doe dat vaak als er geen kip meer is , omdat er mensen zijn die daar onrustig voor worden

dus ook daar hou ik het vrij prive:D

Ik vind het nog steeds erg vreemd dat je hier geen fotos wil plaatsen. Zeker als je fysiek zo goed is als je zelf beweerd.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met dat stuk dat ik dik gedrukt heb gequote.

Achja, begrijp hem ergens wel :) Ben zelf ook niet meteen van plan om pics te gaan posten (of ik zou nog van mening moeten veranderen..), maar het is idd wel altijd mooi om progressie te zien van diegene die een logje bijhouden :)

• #3.138
vandaag een extra training gedaan om de boel goed los te krijgen

cardio 45 minuten met veel tempowisselingen

barbell holds - 10 sets

100
130
150
130
120
110
100
100
100
100

saunaatje gepakt

Geen meetlint, geen foto's...wel vette trainingen..kan je me dan nog lekkervmaken met iets van een doel wat je wilt bereiken met deze manier van trainen?

• #3.140
Geen meetlint, geen foto's...wel vette trainingen..kan je me dan nog lekkervmaken met iets van een doel wat je wilt bereiken met deze manier van trainen?

jou got me girl - ik voel me echte krachtsporter - geen bodybuilder , maar ook geen strongman - daarentegen probeer ik van beidde disciplines een aantal oef samen te voegen en waarin ik mijzelf uitdaag om daar in een behoorlijk niveau te halen het basisschema van harpep is de rode draad en daaromheen varieer ik heel veel in oefeningenhet laatste jaar heb ik mij een beetje verdiept in cleans/snatches en dat is wel een beetje mijn ding geworden - de exposiviteit die in dit soort oefeningen zit vind ik echt super -de echte uitdaging zit hem natuurlijk in het gewoon steeds beter/sterker worden + natuurlijk een aardig fysiek erbij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven