- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom ga je al cutten jonko? kun je niet ff doorgaan tot 80kg?
en een sterke buik is toch nodig anders krijg je problemen met je rug? van horen zeggen tenminste, ik train zelf ook nooit buik. ik ben van mening dat je buik al veel aanspreekt bij andere oefeningen.
zonde om nu al te gaan cuttenHij blijft eigenwijs met zijn buiktrainingen. Waarom![]()

. Maakt toch niks uit of je ze extra meepakt ofwel?
dus ben er eigenlijk al mee bezig 

idd.. als je eerst tot 80 kg bulkt dan zit je op 10% ten tijde van de wedstrijd.. moet je niet willen..
ik hoop dat je tot de 4% komt ofzo.. ben benieuwd wat er van je overblijft![]()

idd.. als je eerst tot 80 kg bulkt dan zit je op 10% ten tijde van de wedstrijd.. moet je niet willen..

]
maar ik heb een basis voedingsschema van richard gekregen, en ga zondag voor begeleiding kijken [12 uur afspraak...spannnnneennnd
]
]Reden dat je naar mijn mening niet apart buik moet trainen.
Je maakt je middel groter.
Tevens ben ik van mening door zwaar te squaten, deadliften, pressdown je buik al genoeg stimulatie krijgt.

hoe breed is jou middel dan?
volgens mij was die toch aardig.............huge![]()
AhjaReden dat je naar mijn mening niet apart buik moet trainen.
Je maakt je middel groter.
Tevens ben ik van mening door zwaar te squaten, deadliften, pressdown je buik al genoeg stimulatie krijgt.
mn middel is al groot genoeg 
hoe breed is jou middel dan?
volgens mij was die toch aardig.............huge![]()

er moeten toch dikke blokken op die buik?
je buik krijgt geen huge blokken als je hem niet dmv isolatie pakt..
sowieso verstevig je je core als je je buik traint (dus minder kan op blessures aan bijv je onderrug)
ik weet niet hoe groot je taille is jonko, maar als die inderdaad al wat aan de grote kant is dan zou je misschien je buik nog even willen ontzien (als we bodybuildgericht zijn) je wilt immers wel zoveel mogelijk in verhouding op het podium staan (en met een mooie V)