Fitness Seller

||Jonko's Log||

5 euro das te doen

ik kom ook eens langs

leuk log btw

ries, als hij niet luistert, dan laat je hem toch gewoon voelen?

gewoon een pak slaag geven.. jij bent de grootste toch? tsjakka!!

waarom ga je al cutten jonko? kun je niet ff doorgaan tot 80kg?
en een sterke buik is toch nodig anders krijg je problemen met je rug? van horen zeggen tenminste, ik train zelf ook nooit buik. ik ben van mening dat je buik al veel aanspreekt bij andere oefeningen.

waarom ga je al cutten jonko? kun je niet ff doorgaan tot 80kg?
en een sterke buik is toch nodig anders krijg je problemen met je rug? van horen zeggen tenminste, ik train zelf ook nooit buik. ik ben van mening dat je buik al veel aanspreekt bij andere oefeningen.

:stupid: zonde om nu al te gaan cutten

• Topic Starter Topic Starter
Hij blijft eigenwijs met zijn buiktrainingen. Waarom?????????

hoe bedoel je? je hebt er niks over gezegt dus niks om eigenwijs over te zijn :p
en een pak slaag geeft ie al vaak zat, waarom denk je dat ik de eerste training met hem zoveel huilde :p

Vind de abs wel leuk om te trainen, ik weet dat je het met sommige oefeningen al meepakt :). Maakt toch niks uit of je ze extra meepakt ofwel?

@rvr: yup, ik ga er dan ook mee beginnen deze week. Wou eigenlijk vandaag mee beginnen maar heb de afgelopen dagen al best veel gefietst, is ook cardio :) dus ben er eigenlijk al mee bezig :)

@masallah+prelude: ik ga nu al cutten omdat ik 3 december een wedstrijd heb ;)

idd.. als je eerst tot 80 kg bulkt dan zit je op 10% ten tijde van de wedstrijd.. moet je niet willen..

ik hoop dat je tot de 4% komt ofzo.. ben benieuwd wat er van je overblijft :)

idd.. als je eerst tot 80 kg bulkt dan zit je op 10% ten tijde van de wedstrijd.. moet je niet willen..

van 13 naar 4 haal je als naturel denk ik niet in zo'n korte tijd naturel.

idd, maar na de wedstrijd ga ik bulken tot ik neerval, beginnende bij de wok, ik ga ze falliet eten :evilred:

Ik weet niet tot hoever ik moet cutten, toen ik een paar maanden terug op 9% zat zag het er al enigsinds droog uit. Ik denk iig niet dat ik veel droger als 5% moet [hoe droger hoe beter ofc :p]

Hoe ziet je cut voedingsschema er eigenlijk uit?

Hoe ziet je cut voedingsschema er eigenlijk uit?

offtopic ;) maar ik heb een basis voedingsschema van richard gekregen, en ga zondag voor begeleiding kijken [12 uur afspraak...spannnnneennnd :p]
Zodra ik die heb zal ik het gaan posten in de voedingssub

[die van ries is in exel en ik zou niet weten hoe ik dat kan kopieren, niet zoals normale tekst iig :p]

ik bulk met je mee bij de wok!

Reden dat je naar mijn mening niet apart buik moet trainen.
Je maakt je middel groter.
Tevens ben ik van mening door zwaar te squaten, deadliften, pressdown je buik al genoeg stimulatie krijgt.

nette gewichten kerel blijf het wel effe volgen

Tevens ben ik van mening door zwaar te squaten, deadliften, pressdown je buik al genoeg stimulatie krijgt.

hoe breed is jou middel dan?
volgens mij was die toch aardig.............huge:D

Ahja :D mn middel is al groot genoeg :p

hoe breed is jou middel dan?
volgens mij was die toch aardig.............huge:D

uit jouw perspectief wel ja :p

@rvr: ik eet je eruit! :evilnana:

@jimi: danke :)

Ach, MWB moet je niet te serieus nemen. Hij traint volgens mij niet eens.
Maar zijn info stond al in de posts. In mijn handtekening staat de omvang van mijn pens duidelijk omschreven. Doe ik bewust zodat ik er elke keer weer aan herinnerd word.

@Marky:
3 kg zwaarder als een jaar geleden op de wok en de pens is 3 cm kleiner. Al met al dus weer iets verbeterd.
En voor de wok probeer ik er nog 3-4 kg bij te krijgen en de taille met een kleine 5 cm laten af te nemen.

er moeten toch dikke blokken op die buik?

je buik krijgt geen huge blokken als je hem niet dmv isolatie pakt..
sowieso verstevig je je core als je je buik traint (dus minder kan op blessures aan bijv je onderrug)

ik weet niet hoe groot je taille is jonko, maar als die inderdaad al wat aan de grote kant is dan zou je misschien je buik nog even willen ontzien (als we bodybuildgericht zijn) je wilt immers wel zoveel mogelijk in verhouding op het podium staan (en met een mooie V)

er moeten toch dikke blokken op die buik?

je buik krijgt geen huge blokken als je hem niet dmv isolatie pakt..
sowieso verstevig je je core als je je buik traint (dus minder kan op blessures aan bijv je onderrug)

ik weet niet hoe groot je taille is jonko, maar als die inderdaad al wat aan de grote kant is dan zou je misschien je buik nog even willen ontzien (als we bodybuildgericht zijn) je wilt immers wel zoveel mogelijk in verhouding op het podium staan (en met een mooie V)

Ik heb een hoger BF, maar ik heb monsterblokken eronder, en train ze nooit.
Dus imo grote onzin. Core training? Deadlift, squat is daar imo voldoende voor. Je doet geen crunches met 200 kg, dus daar geloof ik dan ook niet in.

Terug
Naar boven