MuscleMeat

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
train je helemaal niet meer nu door je knieblessure?

jawel, maar benen trainen, deadliften en BOR's zitten er de komende weken nog niet in. Cardio ook volgende week pas weer [dus bulking fast nu :p]
Morgen of overmorgen even rustig borst/tri/schouders aanpakken. Hopelijk in me nieuwe Gasp outfit :p

maar de trainingen komen niet in dit log te staan ;)

Aan zn stats te zien is hij toch stiekem bezig.:rolleyes::D;)

Goed bezig jonko ;)

stats zien er super uit zeker voor iemand van 21jaar

idd dikke respekt, trainingsschema van stalone werkt goed zo te zien.

Laatst bewerkt:
We hebben niet veel aan je log als je niets van info geeft hé ;)

hmmm hij is gewoon een topsecreet!!!!

zo,zo jij bent hard gegaan kerel

train jij dan?

:p

stats zien er super uit zeker voor iemand van 21jaar
die stats zijn nep :p kijk de rest van mn log maar, et was als grap voor een ander topic ;) sorry voor de misleidende sig :p Ik wou dat dat mn krachtstats waren al :p
idd dikke respekt, trainingsschema van stalone werkt goed zo te zien.
stalone ain't got sjit on me! :cool:
Hoe lang blijft het nou nog geheim??
tot ik mn benodigde trainingsequipment heb, dan nog een paar weekjes. Dan komt er een nieuw log :)
We hebben niet veel aan je log als je niets van info geeft hé ;)
Ik hou mn log nu niet bij zoals reeds verteld, er komt een nieuwe binnen niet al te lange tijd. Dit topic is alleen nog open om soms een update te geven.
hmmm hij is gewoon een topsecreet!!!!
secreet? :eek:
zo,zo jij bent hard gegaan kerel
KEIhard!

no way, wordt je moe van!

Kleine update:

Vandaag SLDL gedaan, om toch mn onderrug aan te pakken en een beetje hamstring. Voelde goed, 4 setjes gedaan met 12 reps easy, 60 kg. Geen last van mn knie tijdens, dus ben weer blij :p na morgen heb ik 4 dagen rust van mn werk, hopelijk kan ik erna weer stilletjes beginnen met cardio, begin een fattyfatfat te worden zo. Zo haal ik de 80 kg makkelijk in dit tempo :roflol: Voel me wel steeds sterker weer, training gaat steeds beter.

einde bericht

60kg sdsl is ook al niet mIs hoor, iig beter dan niets ;)

:roflol: zie maar dat je je overschot er nog af krijgt dan :D

sucses bro' :thumbs:

Laatst bewerkt:
60kg sdsl is ook al niet mees hoor, iig beter dan niets ;)

:roflol: zie maar dat je je overschot er nog af krijgt dan :D

sucses bro' :thumbs:

???:o

maar thanks, gaat lukken :) het gaat allemaal op rolletjes verder, qua training en voedsel iig. dus gaat allemaal lukken. Als ik dit een jaartje vol kan houden ga ik eens denken over wedstrijden ^^

die stats zijn nep :p kijk de rest van mn log maar, et was als grap voor een ander topic ;) sorry voor de misleidende sig :p Ik wou dat dat mn krachtstats waren al :p

Sukkel! :roflol: Dacht ook al, die is echt supergoed vooruit gegaan sinds ie bezig is met z'n nieuwe geheime training.

grrrrrr en weer een blessure..... middenhands beentje gekneust/gebroken.
dit typen doet al flinke pijn... die tafelrand waar mn hand tegenaan kwam was hard. flink dikke hand en nu issie blauw.MMMmmmaaar, leuk feessie gehad gister :)

hopelijk heelt dit snel, moet woensdag weer werken, en wil weer trainen

Sukkel! Hoop voor je dat het snel hersteld!

grrrrrr en weer een blessure..... middenhands beentje gekneust/gebroken.
dit typen doet al flinke pijn... die tafelrand waar mn hand tegenaan kwam was hard. flink dikke hand en nu issie blauw.MMMmmmaaar, leuk feessie gehad gister :)

hopelijk heelt dit snel, moet woensdag weer werken, en wil weer trainen

Jonko toch....Je lijkt mij wel in de afgelopen 4 maanden!!!!

Relaxed bro,en toch beter ff laten checken of het gebroken is.Kneuzingen zuigen ook,duurt lang qua herstel.:(

Stressy sjit, de sport is mij niet gegund ^^

Et is nog iets blauwer geworden.... ff bij eerste hulp of whatever er open is naar laten kijken.... zo te zien gaat et foto's worden :o

Achja, eigen schuld he

Terug
Naar boven