AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou een boze ragebrief schrijven naar de mong*len van xxl die dat soort kwaliteit straps verkopen. De ene keer scheurt gelukkig alleen je strap af, de volgende keer scheurt je biceps mee en is het allemaal afgelopen met de pret. Heb het ook een keer gehad, maar gelukkig toen ik de bar net op de grond plofte. Levensgevaarlijk voor je bicep tendon
cyka blyat!!!!1!1!11!!1

helaas heeft de ervaring me dat wel doen leren

nee, stond altijd voor iedereen klaar. Vriendjes zijn heel leuk allemaal, totdat het moeilijk wordt. Dan wil opeens niemand meer wat met je te maken hebben en ben je niet goed in je hoofd

Echte vrienden zijn bij mij ook op één hand te tellen. Zelf ben ik geen persoon die veel energie steekt in sociale contacten. Eens in de zoveel tijd zie ik ze maar ik kan ze net zo goed een maand of twee niet zien. Maar ik merk dat je er behoefte aan hebt, je hebt het wel eens eerder laten vallen. Wellicht is een teamsport (naast bb) wel iets voor je?

Bodybuilding en balans gaan niet samen in mijn ogen.

29-5-2020: Legs

Gewicht: 89,6kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout +1/2 monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmlopen

1-leg banded extension

35 + 25kg x 13, 11 --> +1 rep
BB squat

145kg x 5 --> +2,5kg/-1 rep
130kg x 8 --> = reps
120kg x 9 --> = reps
Met sleeves en belt
DB walking lunges
28kg x 8, 7, RP 4 (stappen per been) --> +2kg/-2 reps
Had me verrekend door 2 kilo teveel aan de DB's te doen. Balans was ook kut
DB split squats
28kg x 11, 10, DS BW, isohold
Voelde echt heerlijk, vandaar extra set gedaan. Nu ik me vasthoud aan de squatsteunen is de stretch/pump op quads echt killing.

RDL
162,,5kg x 6 --> = reps
140kg x 8 --> = reps
Met straps en belt
1-leg banded leg curl
35kg x 12, 11, 10, RP 5 --> = reps

1-leg banded adductor

35 + 25kg x 10, 10 --> +1 rep

Standing BB calf raises

55kg x 13, 12, 11, 11, RP 8, DS BW --> +3 reps
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
B0B7F016-D0CB-4EFA-A6A8-6D25A3C2830F.png
Goeie training. Duurde alleen 2 uur, ben enorm lang bezig met elke keer shit ombouwen (plus opwarmen voor squats is voor mij echt een pain in the ass). Ga squats terugbrengen van 3 naar 2 sets en DB split squats verhogen van 1 naar 2 sets omdat deze erg goed voelden.

Wou nog wat nuttigs doen vandaag maar ben echt compleet fucked na deze training. Vroeg naar bed en morgen rustdag.

Gewicht blijft mooi steady deze week, val zo 0,5kg af t.o.v. vorige week.
Lekker pilsje erbij tijdens het squatten?
Zo lang het maar in je schema staat:p

• Topic Starter Topic Starter
Geen zin om pushsessie van zojuist te loggen, geen progressie kunnen maken.

Ga in mijn pushsessies incline BB en flat BB wisselen (dus flat BB als main compound met 1 set 6-8 en 1 set 8-10, daarna incline BB met 1 set 8-10 en 1 set 10+ reps). Loop met beide momenteel een beetje vast dus ga rep ranges alteren. Daarnaast is het pokke vervelend dat het zitgedeelte van mijn bankje niet verstelbaar is, dus ik glij de heletijd naar onder met incline BB waardoor ik tightness verlies.

- Gewicht steady met 0,5kg gedaald naar weekgemiddelde van 89,5kg
- Vanochtend (na rustdag gister) gewicht op 89,0kg
- UB krijgt meer definitie en begin aders op schouders te zien
- Lichte tan helpt met definitie
- Quads beginnen voorzichtig lijnen te krijgen
- Vanaf volgende week nieuwe energy balance adjustment: 30g perfect oats en 20g granola gaan uit het dieet, dus minus 150-200kcal wat uitkomt op een dagtotaal van 3600kcal
- Blijf waarschijnlijk 3 weken op deze nieuwe energy balance zitten, waarin ik langzaam cardio ga ophogen
- 2 weken lang niks off-schema gegeten

- Vanaf volgende week nieuwe energy balance adjustment: 30g perfect oats en 20g granola gaan uit het dieet, dus minus 150-200kcal wat uitkomt op een dagtotaal van 3600kcal
Cutten op 3600 KCal, wat een luxe! Hoe kom je aan die turboverbranding? Ben je overdag erg actief?

• Like
Waarderingen: BB_
Geen zin om pushsessie van zojuist te loggen, geen progressie kunnen maken.

Ga in mijn pushsessies incline BB en flat BB wisselen (dus flat BB als main compound met 1 set 6-8 en 1 set 8-10, daarna incline BB met 1 set 8-10 en 1 set 10+ reps). Loop met beide momenteel een beetje vast dus ga rep ranges alteren. Daarnaast is het pokke vervelend dat het zitgedeelte van mijn bankje niet verstelbaar is, dus ik glij de heletijd naar onder met incline BB waardoor ik tightness verlies.

- Gewicht steady met 0,5kg gedaald naar weekgemiddelde van 89,5kg
- Vanochtend (na rustdag gister) gewicht op 89,0kg
- UB krijgt meer definitie en begin aders op schouders te zien
- Lichte tan helpt met definitie
- Quads beginnen voorzichtig lijnen te krijgen
- Blijf waarschijnlijk 3 weken op deze nieuwe energy balance zitten, waarin ik langzaam cardio ga ophogen
- 2 weken lang niks off-schema gegeten
Nice. Steady, zoals het hoort :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven