MuscleMeat

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker mooie collectie, maar als die dingen over 25 jaar veel waard zijn zou ik ze gewoon verkoper. Maar ik ben ook niet zo'n mega gamer
veel te sonde, kindheid en nostalgie. Ben ook echt geen gamer maar hier heb ik een zwak voor 1-2x per maand ofzo

• Topic Starter Topic Starter
@Camelus ik game ook echt amper meer

Voor de gamers, ben nooit echt super hardcore geweest. Er zijn wel een aantal games die ik veel heb gespeeld: Fifa 11-18 (PS4), Assassins Creed (PS4), Battlefield I (PS4), Star Wars Battlefront II (PS4), GTA 5 (PS4), Runescape (PC), Minecraft (PC), Pokemon Go (mobiel), Clash of Clans (mobiel), South Park Phone Destroyer (mobiel)

All time favourite is toch echt wel Modern Warfare 3 op Playstation 3.

Verder nog wel wat andere games gedaan zoals Fortnite en natuurlijk mario kart WII, maar de bovenstaande heb ik destijds wel veel gespeeld. Nu game ik vooral op telefoon omdat ik dat basically overal kan doen en het makkelijk is

• Topic Starter Topic Starter
OSRS flex. Speel tegenwoordig praktisch niet meer en heb het vaandel overgedragen aan mijn broertje.
1591105372467.png

Ik ben nooit member geweest, maar was op een gegeven moment dacht ik wel 80 combat op F2P. Als ik eraan denk begint het wel te kriebelen om in de vakantie het weer op te gaan pakken

Ik ben nooit member geweest, maar was op een gegeven moment dacht ik wel 80 combat op F2P. Als ik eraan denk begint het wel te kriebelen om in de vakantie het weer op te gaan pakken
Lees nu ook je bovenstaande post over gamen op je mobiel. OSRS is tegenwoordig ook (goed) speelbaar op de mobiele telefoon, is best goed geoptimaliseerd en het proberen waard.

Ik ben van de generatie met paar vrienden hele weekeinden lang Tekken 2 op de playstation spelen... paar jaar ervoor nog mario en duckhunt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven