- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit op 2900 en afgelopen 2 weken 0,0 kg afgevallen.@BB_ @imnewhere 2e week cut vd 12, begint langzaam steeds meer definitie te vertonen
zelfs op 3600 kcal![]()
Ik zit op 2900 en afgelopen 2 weken 0,0 kg afgevallen.
Ik hoop dat je Mr Olympia titel wordt afgenomen door deze cheat.
Die pak ik wel afIk hoop dat je Mr Olympia titel wordt afgenomen door deze cheat.
hopelijk, ooit, misschienpokemon gains. ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld maar word dit nog actief gespeeld dan?
pokemon gains. ik heb dit al een tijd niet meer gespeeld maar word dit nog actief gespeeld dan?
clash of clans gang hier. TH12 bijna max.Hier en daar zijn volgensmij wat hardcore spelers die er niet mee gestopt zijn. Ik verveelde me de pl**ris dus dacht ik download het weer. Daarnaast speel ik momenteel clash of clans
OSRS flex. Speel tegenwoordig praktisch niet meer en heb het vaandel overgedragen aan mijn broertje.
Haha, als ik al mijn uren cod, qpang en die hele zooi zou kunnen steken in trainen had ik onderhand een ronnie coleman fysiekWat ben ik blij dat ik geen games meer speel. Fucking verslavend en zo zonde van de tijd.

Wat bedoel je pik?
Ben je een gamer?Hier en daar zijn volgensmij wat hardcore spelers die er niet mee gestopt zijn. Ik verveelde me de pl**ris dus dacht ik download het weer. Daarnaast speel ik momenteel clash of clans
Nintendo 64 heb ik nog wel liggen. Commodore 64 ook. Krijg zin in Mario