AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog tips mbt foto's maken? Ik doe nu altijd gewoon frontcam op mn telefoon, lol. Vind de plek in de gym waar ik nu foto's maak wel prima, goeie lightning, alleen wil wel dat de foto's duidelijk zijn uiteraard.
Laat ze in ieder geval niet om 5u smorgens maken door je vriendin want dan trekken ze op niks :p
 
Heeft iemand nog tips mbt foto's maken? Ik doe nu altijd gewoon frontcam op mn telefoon, lol. Vind de plek in de gym waar ik nu foto's maak wel prima, goeie lightning, alleen wil wel dat de foto's duidelijk zijn uiteraard.
iemand vragen om de foto's te maken. en dan sowieso de back camera te gebruiken.
vind een smartphone tegenwoordig geen slechte foto's meer maken ze moeten alleen niet gehaast gemaakt worden.
 
iemand vragen om de foto's te maken. en dan sowieso de back camera te gebruiken.
vind een smartphone tegenwoordig geen slechte foto's meer maken ze moeten alleen niet gehaast gemaakt worden.

Wilde sowieso met fototoestel gaan (laten) maken
 
Heeft iemand nog tips mbt foto's maken? Ik doe nu altijd gewoon frontcam op mn telefoon, lol. Vind de plek in de gym waar ik nu foto's maak wel prima, goeie lightning, alleen wil wel dat de foto's duidelijk zijn uiteraard.
Sws geen front camera. Als je geen camera hebt leen een iphone x of hoger van iemand als je iemand kent in de gym die dat heeft. Gewoon met normale camera fotos maken. Of je kan een video maken en dan screenshots nemen van wat er het beste uit ziet
 
als je niemand hebt die foto’s kan schieten;
self timer

evt video opnemen ipv foto maken en dan screenshots nemen van de video (maar de kwaliteit zal dan lager zijn waarschijnlijk)
 
Burst mode icm een timer kan ook handig zijn, maar niet noodzakelijk als je een fototoestel tot je beschikking hebt
 
6-8-2020: Legs

Dikgedrukt = progressie op die set
Onderstreept = achteruitgang op die set

Gewicht: 84,0 kg (laagste tot nu toe)

Leg extension x 11 , x 9
Hack squat x 6 , x 9
Leg press x 7 + 2 RP , x 10
DB split squat x 14 , DS BW , isohold
Leg curl x 11 , x 10
Glute bridge x 8 + 4 RP , x 10
Unilateraal leg curl x 13 , x 11 + 5 RP , stretch
Adductor x 11 , x 9
Calf raise x 10
Gym ging dicht dus geen setjes meer kunnen doen op squat machine, dus maar buiten op een stoepje BW x ? (totdat ik kramp kreeg)

Tot aan leg press beetje sh*tty training. Moest telkens wachten en weinig tot geen focus. Vanaf leg press wel herpakt. Trainingen worden nu wel zwaarder merk ik, maar gewoon even doorbijten.

Nu laatste meal, massagegunnen en stukje (los)fietsen op lage intensiteit, vind ik wel relaxed + cardio.

Morgenavond BBQ dus overdag carbs minderen en 's avonds uppen want train zaterdagochtend.
 
6-8-2020: Legs

Dikgedrukt = progressie op die set
Onderstreept = achteruitgang op die set

Gewicht: 84,0 kg (laagste tot nu toe)

Leg extension x 11 , x 9
Hack squat x 6 , x 9
Leg press x 7 + 2 RP , x 10
DB split squat x 14 , DS BW , isohold
Leg curl x 11 , x 10
Glute bridge x 8 + 4 RP , x 10
Unilateraal leg curl x 13 , x 11 + 5 RP , stretch
Adductor x 11 , x 9
Calf raise x 10
Gym ging dicht dus geen setjes meer kunnen doen op squat machine, dus maar buiten op een stoepje BW x ? (totdat ik kramp kreeg)

Tot aan leg press beetje sh*tty training. Moest telkens wachten en weinig tot geen focus. Vanaf leg press wel herpakt. Trainingen worden nu wel zwaarder merk ik, maar gewoon even doorbijten.

Nu laatste meal, massagegunnen en stukje (los)fietsen op lage intensiteit, vind ik wel relaxed + cardio.

Morgenavond BBQ dus overdag carbs minderen en 's avonds uppen want train zaterdagochtend.
Wel lekker Joost, progressie tijdens een cut, mijn stats zakken al bij het aanhoren van dat woord :p
ik zie bijna niks onderstreept en heel wat dikgedrukt of kijk ik scheel?
 
Wel lekker Joost, progressie tijdens een cut, mijn stats zakken al bij het aanhoren van dat woord :p
ik zie bijna niks onderstreept en heel wat dikgedrukt of kijk ik scheel?

1tje is onderstreept ;)
 
Met schaar gaat dit echt veel makkelijker dan met een mes lol
D88B75D9-4EE8-413E-904F-87A455775C25.jpeg
 
Of je koopt gewoon een goed mes en je leert jezelf wat kniveskills.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven