Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maaar gewoon zonder squatrek doe jij em?jimi zei:jep front smith squat is klote je kan hem beter los pakken die haak zit bnij mij altijd in de weg dus ik neem hem als ik het doe dan ook meestal los ik deed eerder altijd squats of front squats in de smith omdat ik die thuis had maar nu ik in de gym train doe ik het lekker los en is veel lekkereder zoals ze al tegen me zeiden succes
Maarja voelt goed
Alleen mijn traps en nek zitten een beetje vast. Dat is bij mij de zwakste groep schijnbaar. Die pak ik de volgende keer wat lichter.

Jopske zei:Hoog volume als in ik doe veel sets, hoog volume als ik doe veel oefeningen, of hoog volume ik doe teveel herhalingen.
Onder volume wordt doorgaans verstaan: het aantal trainingen, sets en reps. Dus bedoel je ze alledrie of 1 van deze drie![]()

klote idd maar als je rc doet en wat rekt sterkt kan het wel beter worden. Netjes getraind!Jopske zei:Nu voel ik verdorie al weer iets trekken in me nek. Alsof ik er een spiertje heb verrekt. Misschien dat ik die upright row er helemaal uit gooi. Ben het zat.
Blackadder zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en nog niet aangerand geweest door een bodybuilder bij het trainen van je RC's?
nee want ik heb de "stoere" varianten gekozen namelijk "gordel vastmaken" en "zwaard pakken". Ook nog een zittende externe rotator oefening. Volgende week ga ik ook de lateral raise weer in mijn schema gooien, en heel licht opbouwen daarmee. Maar ik zal een zien wat er gebeurt als ik me broekje een beetje laat zakken bij het squaten. Misschien willen ze me wel kontjebonken als ik in possitie sta 
18fitie zei:
Tempo zat er ook niet echt in dus misschien ligt het daaraan dat het iets te lang heeft geduurt. 
), en met licht gewicht. Puur om mijn evenwicht en core te versterken. Als ik eenmaal zwaarder ga kan deze misschien de legpress of normale squat een keer vervangen, maar met dit gewicht voelen me quads weinig
Ik zet gewoon een bankje dwars onder me reet, en raak deze heel lichtjes aan zodat ik weet wanneer ik weer omhoog ga. Tevens is het een soort beveiliging voor als ik um niet red