XXL Nutrition

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

zometeen moeten we overschakelen omdat dag cafe sluit om 22:00

lekker bezig!!

zometeen moeten we overschakelen omdat dag cafe sluit om 22:00

lekker bezig!!

Nog ff snel dan, Hitte heb je oorbellen?

Ik wil van die diamantjes laten schieten.. maar ik ben er nog niet helemaal zeker over..... Ik vindt ze wel mooi maar als ik wit ben is het best gey denk ik :P

ja heb ze ook

heb nu zwarte ziet er kk lauw uit
ik heb er 3 gewoon oorlellen en 1tje bovenin me oor allemaal diamantjes maar sinds paardagen nu 2 zwarte bling bling

Ja kijk heee, als ik op school ermee rond loop beetje flexen en die oorbellen zijn toch een stukje status. Maar loop ik door de winkel dan denken ze wat een flikkeroorbellen.

Me maat heeft goude ringen in z'n oren, maar die heeft ook echt zo tuig kop:P. Ik heb meer zo netjes hoofd met als je haren maar goed en strak zitten.

Maar we gaan switcheenenenene

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog steeds pijn in me linker nek spier, als ik me linkeram beweeg of er op druk.
Dus ik denk dan bankdrukken niet gaat lukken, maar wat zal ik wel kunnen doen?

V bar row denk ik wel, maar lat pull down weet ik niet..

Ik heb nog steeds pijn in me linker nek spier, als ik me linkeram beweeg of er op druk.
Dus ik denk dan bankdrukken niet gaat lukken, maar wat zal ik wel kunnen doen?

V bar row denk ik wel, maar lat pull down weet ik niet..

Wat dacht je van rust?

Squatten en deadliften?

Zijn we weer open ??

Waneer slaap jij? Ik had me wekker gezet om 10uur, had een fcking geile droom en precies middenin gaat die wekker af fu!!!! Snel afgezet en weer terug me bed in, lekker doorgeslapen tot 11:30 maar die droom kon ik niet voortzetten.

Zo, wie wilt nunununu

you fail. je beweert dat je het druk hebt met school maar je zit nog op voortgezet onderwijs, wacht maar tot je 40 uur in de week gaat werken, dan mag je zeggen dat je geen tijd hebt.

haha had ook weer geile droom man werd toen wakker gebeld te triest

Ik ga zo weer squaten in het smith zzz... vanmorgen 5gram creatine gepakt en net een half schepje crea. als ik strax klaar ben dan pak ik weer een half maatschepje.

Woensdag of donderdag doe ik borst weer, ben benieuwd of ik 5x5 90kg haal zonder hulp.

woensdag weer inject zetten, gaat tot nu toe prima. Gains gaan prima tot nu toe, heb nu iets van 9kg gegained in 7-8 weken. Hopelijk kan ik volgende week 5x140 benchen

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik heb besloten niet te gaan trainen vandaag vanwege me nek

gvdddddddddddd, nu kan ik niet bankdrukken

woensdag weer inject zetten, gaat tot nu toe prima. Gains gaan prima tot nu toe, heb nu iets van 9kg gegained in 7-8 weken. Hopelijk kan ik volgende week 5x140 benchen

Ja man, als ik tegen de 22 aanzit ga ik mss ook kuren.....

Ik gain nu ook nog steeds, zolang me krachtstats omhoog gaan hoef ik niet te kuren.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 13:43 ----------

Jongens, ik heb besloten niet te gaan trainen vandaag vanwege me nek

gvdddddddddddd, nu kan ik niet bankdrukken

Heb je last van een speknek ofwat?!?\

Ik ga trainen biceps/abs gangster laterrrrr

Ja man, als ik tegen de 22 aanzit ga ik mss ook kuren.....

Ik gain nu ook nog steeds, zolang me krachtstats omhoog gaan hoef ik niet te kuren.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 13:43 ----------

Heb je last van een speknek ofwat?!?\

Ik ga trainen biceps/abs gangster laterrrrr
aight cool man, als je vragen hebt mbt AAS enz kan je altijd pmen misschien dat ik dan kan helpen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven