Fitness Seller

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe maar niet, dit blijft een log. Gewoon even rustig wachten tot het nachtcafe weer open gaat.

trainings log kan je het niet echt noemen
meer ps3 log

hier word volgens mij niet eens getraint
maar ik zal het netjes houden hier en wachten totdat cafe weer open is

• Topic Starter Topic Starter
trainings log kan je het niet echt noemen
meer ps3 log

hier word volgens mij niet eens getraint
maar ik zal het netjes houden hier en wachten totdat cafe weer open is

Jawel heb 4 dagen rust, morgen weer in de gym borst en triceps.

Stay tuned

Oke, mijn vaste invulling van door de weeks is poker, nachtcafé en tv.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 18:10 ----------

Zonder wingman had het ook gekund...

Beter gewoon met een smoes aanspreken en dan gesprek doorzetten.... Het 1e lukt altijd wel alleen gesprek doorzetten lukt mij bijna nooit, altijd gesprekken van 5min want weet anders toch niet waar ik 't over moet hebben:P

haha daarom in de club altijd std vragen hoe heet je waarkom je vandaan en als het vast loopt zeg je dat je ff gaat "roken" terwijl ik niet eens rook :P

Vandaag 1km non stop gezwommen... Lekkere cardio zo met dit weer.

haha daarom in de club altijd std vragen hoe heet je waarkom je vandaan en als het vast loopt zeg je dat je ff gaat "roken" terwijl ik niet eens rook :P

Ja man, altijd hetzelfde verhaal hea:P Als je vlak bij zo wijf staat en die kijkt een keer, meteen mee dansen en ff niks zeggen en voor je het weet mag je ff zoenen. Als ik meteen ga praten dan krijg ik hooguit een nummer of msn adres. Maar in een zeldzaam geval meteen in m'n bed.

nice skills, rijst :)

'en voor je het weet mag je ff zoenen'
Lees het volgende keer ff over dude :roflol:

Jordy, is het niet gewoon spierpijn wat je hebt?

Ja man, altijd hetzelfde verhaal hea:P Als je vlak bij zo wijf staat en die kijkt een keer, meteen mee dansen en ff niks zeggen en voor je het weet mag je ff zoenen. Als ik meteen ga praten dan krijg ik hooguit een nummer of msn adres. Maar in een zeldzaam geval meteen in m'n bed.

haha ja
zaterdag was ook fakt up brah
ik kwam club binnen en iedereen was aan het mirin
matties zeiden gelijk dat ik fkn breed was en shit
alle hoofden draaide mij kant op haha

'en voor je het weet mag je ff zoenen'
Lees het volgende keer ff over dude :roflol:

Jordy, is het niet gewoon spierpijn wat je hebt?

Nee ik weet het verschil tussen spierpijn en een spier die verkrampt en gewoon pijn doet.

Maar ben vandaag niet geweest omdat het foking mooi weer was, ik kan zometeen wel in me kamer ff biceps doen :P

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 18:21 ----------

haha ja
zaterdag was ook fakt up brah
ik kwam club binnen en iedereen was aan het mirin
matties zeiden gelijk dat ik fkn breed was en shit
alle hoofden draaide mij kant op haha

oke nu wil ik echt eens pics zien

Nee ik weet het verschil tussen spierpijn en een spier die verkrampt en gewoon pijn doet.

Maar ben vandaag niet geweest omdat het foking mooi weer was, ik kan zometeen wel in me kamer ff biceps doen :P

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 18:21 ----------

oke nu wil ik echt eens pics zien
Weer of geen weer, gewoon gaan. Als het straks -15 is ga je toch ook gewoon? Je zit hooguit anderhalf uur in de sportschool en je kunt ook 's morgens gaan? Jeez.

haha ik moest wel lachen ik zei gelijk tegen mattie moet je kijken man echt iedereen zat te kijken

Hey jordy, lekker bezig man!

Lekker bezig!

Ben je bezig? Ja! Bezig wat? Bezig lekker!

Lekker bezig! Lekkelekkebezighhhh!

Lekker bezig Jordy! Gaat goed!

Bezig ja lekker ja beziiiiig!

Gr,

haha ik moest wel lachen ik zei gelijk tegen mattie moet je kijken man echt iedereen zat te kijken

Ghahaha ja voelt lekker he, ik kwam aan bij meer beetje goede plek uit gezocht waar niet van dat hoerenvolk ligt maar vooral beetje meisjes...

Plekje gevonden, chickies waren niet echt mooi maar toch.. Deed shirt uit ik zeg ik ga ff zwemmen kom zo wel terug. Toen ik water uit kwam allemaal kijken, hehe dan van binnen helemaal blij en pokerface opzetten :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven