kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes jonge, dat je pijnvrij eindelijk progressie kan maken.![]()
Het mooie van onderaan beginnen is dat je weer lekker veel kunt gainen, hoe hoger je op de berg komt hoe lastiger het wordt. (vraag maar aan iedereen die dood is gegaan op de mount everest).
Succes met je brakke k*tlichaam, hoop dat ie nou een tijdje heel blijft!
Let's show some ****ing effort!
idd, succes met je doelen, en als je alles goed doet zul je een prachtige progressie maken, zowel in fysiek , als het gewicht waarmee je traint, dus ga ervoor !
Die training!
J/k gewoon kalmpjes opbouwen idd, voor je het weet zit je weer een tijdje stil als er weer wat gebeurd. Rippetoe is denk ik wel goed om er weer in te komen, maar vind je het niet een beetje saai dat je toch weer naar de splits verlangt?
. Alleen vanmiddag in de gym moest ik als een malle schijten na het squatten, en het rook abnormaal vies. Gister ook alleen maar lopen schijten in bed toen ik bij me vriendin sliepDamn, spierpijn van die zielige squats is echt ongekend. Wat een onzin. Morgen ff checken of me brakke chest het houdt

Damn, spierpijn van die zielige squats is echt ongekend. Wat een onzin. Morgen ff checken of me brakke chest het houdt

De dag nadat ik voor het eerst heb gesquat, had ik ook flink last van mijn poten. Niet normaal. Net alsof daar allemaal spieren zaten die nog nooit eerder waren gebruikt.![]()
Post eens een before en after foto van je pectus evacudinges als je die hebt.
Ben zeer benieuwd naar verschil.