AndroidHealthClinic

Jorin is een slappe ecto log

Succes jonge, dat je pijnvrij eindelijk progressie kan maken. ;)

Het mooie van onderaan beginnen is dat je weer lekker veel kunt gainen, hoe hoger je op de berg komt hoe lastiger het wordt. (vraag maar aan iedereen die dood is gegaan op de mount everest).

Succes met je brakke k*tlichaam, hoop dat ie nou een tijdje heel blijft!
Let's show some ****ing effort!

idd, succes met je doelen, en als je alles goed doet zul je een prachtige progressie maken, zowel in fysiek , als het gewicht waarmee je traint, dus ga ervoor !

• Topic Starter Topic Starter
Succes jonge, dat je pijnvrij eindelijk progressie kan maken. ;)

Dat gaat goedkomen, ben nu geen halve cyborg meer

Het mooie van onderaan beginnen is dat je weer lekker veel kunt gainen, hoe hoger je op de berg komt hoe lastiger het wordt. (vraag maar aan iedereen die dood is gegaan op de mount everest).

Succes met je brakke k*tlichaam, hoop dat ie nou een tijdje heel blijft!
Let's show some ****ing effort!

Tuurlijk is het mooi, ik zal deze maand veel kilo's erop kunnen gooien. Maar toch is het k*t dat ik wéér opnieuw moet beginnen. Kom je net een beetje in de groove na 3 maandjes, krijg je dat gezeik weer. Nu gaan we is volhouden

idd, succes met je doelen, en als je alles goed doet zul je een prachtige progressie maken, zowel in fysiek , als het gewicht waarmee je traint, dus ga ervoor !

Jo thx! Het aankomen kwa kracht en gewicht is bij mij niet echt een probleem geweest, ik gain vrij makkelijk. Morgen maar even mijn auschwitz lichaampje opmeten. Ik gok op 32 cm guns!!!!oneone

Slappe ecto:mad:

:roflol::roflol::roflol: Die training! :roflol::roflol::roflol:

J/k gewoon kalmpjes opbouwen idd, voor je het weet zit je weer een tijdje stil als er weer wat gebeurd. Rippetoe is denk ik wel goed om er weer in te komen, maar vind je het niet een beetje saai dat je toch weer naar de splits verlangt?

omg je heb me nu echt heel verdrietig gemaakt, kga me nu voor de trein gooien!!!oneone11

:roflol::roflol::roflol: Die training! :roflol::roflol::roflol:

J/k gewoon kalmpjes opbouwen idd, voor je het weet zit je weer een tijdje stil als er weer wat gebeurd. Rippetoe is denk ik wel goed om er weer in te komen, maar vind je het niet een beetje saai dat je toch weer naar de splits verlangt?

Precies, rustig opbouwen en veel vreten. Saai... Ja das een goeie. Het zijn natuurlijk maar een minimaal aantal oefeningen doe je doet, maar zolang ik progresssie boek blijft het leuk. naarmate de progressie stagneert even een deloadje er tegenaan gooien. Daarna over naar een 4 daags split voor een 6tal weken denk ik.

Wat ga je de volgende training doen Jorin ? :)!

Ik ga even proberen te benchen, kijken hoe mijn uberlekkere tietjes het trekken. Kijken of dippen en chinnen gaat werken, en misschien even een doodliftje. Als alles gaat kunnen we beginnen met rippetoe.

Btw jongens, hoelang kan je kip met rijst bewaren in de koelkast. Volgens mij had ik het zaterdag gemaakt, en in een grote bak in de koelkast gepleurd en er gedurende de dagen van gegeten, smaakte prima :D. Alleen vanmiddag in de gym moest ik als een malle schijten na het squatten, en het rook abnormaal vies. Gister ook alleen maar lopen schijten in bed toen ik bij me vriendin sliep

Rijst lang, maar kip geen idee ?!

Moedertje zei een dagje of 2-3 max

Moeders > de waarheid !

Ze hebben altijd gelijk.

+1000000000

ff ufc kijken, dan me nest in! Jij niet te laat naar bed hea ronniej, zwijn dat je er bent

Damn, spierpijn van die zielige squats is echt ongekend. Wat een onzin. Morgen ff checken of me brakke chest het houdt

Damn, spierpijn van die zielige squats is echt ongekend. Wat een onzin. Morgen ff checken of me brakke chest het houdt
:roflol:

De dag nadat ik voor het eerst heb gesquat, had ik ook flink last van mijn poten. Niet normaal. Net alsof daar allemaal spieren zaten die nog nooit eerder waren gebruikt. :p

Post eens een before en after foto van je pectus evacudinges als je die hebt.
Ben zeer benieuwd naar verschil.

Zalk doen :)

:roflol:

De dag nadat ik voor het eerst heb gesquat, had ik ook flink last van mijn poten. Niet normaal. Net alsof daar allemaal spieren zaten die nog nooit eerder waren gebruikt. :p

Man schijten ging lastig, dat zitten was killing man. Leek prins claus wel met mijn bewegingen.

Post eens een before en after foto van je pectus evacudinges als je die hebt.
Ben zeer benieuwd naar verschil.

Ik heb nog professionele foto's liggen die in het ziekenhuis zelf geschoten zijn! Zal zo ff kijken of ik ze kan vinden en uploaden

+- 3 jaar terug voor de operatie:

t5kcpg.jpg

Resultaat na de operatie:
2dlokfc.jpg

5000w2.jpg

En ff heule grote t**ten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laatste foto :titty:

Wel groot verschil, vandaag trainen baas ?

Terug
Naar boven