AndroidHealthClinic

Jorin is een slappe ecto log

• Topic Starter Topic Starter
Jeah, zo ff de gym hitten. Even kijken hoe het gaat met een paar oefeningen met losse dumbbells, laat beentjes nog ff herstellen dus nog ff geen deadlift. Spierpijntyfus neemt wel wat af

Niceeee :D!

Ik heb het ook nog, dus na de 2de been training ga je ook nog kapot van de pijn.

fap fap fap

Hoop dat je op mij loopt te rukken marv

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Niceeee :D!

Ik heb het ook nog, dus na de 2de been training ga je ook nog kapot van de pijn.

Oh, das minder :D. Dan maar geen benen trainen, ik voetbal toch al

Net weer even de gym in geweest, en even wat verschillende oefeningen gepakt om te kijken hoe dat voelde.

Bench press
10x20
8x30
8x35
8x35 (geen last van titties)

Dumbbell press
paar setjes pompen

Incline dumbbell press:
paar setjes pompen

Deadlift:
3x5-50 (voelde ook goed)

Dips:
1x8bw
1x7 bw

Alles voelde goed, en weet nu dat ik er hard tegen aan kan gaan. nicee

Straks weer beginnen met rippetoe, ik start met workout A

Deadlift
Bench
Squat

Ga erg laag beginnen, en kijken hoe dat gaat. Op de deadlift sowieso 5kg per training erbij, en de op de squat+bench+overhead 2.5.

Doel binnen 2 maanden:
Squat: 100kg
Bench: 70 kg
Deadlift: 120 kg
Overhead press: 55 kg

Lekkere doelen :thumbup:!!

Het ging echt verschrikkelijk, niet het loggen waard. Voelde me heel vaag, licht in mijn hoofd en duizelig. Net maar ff een paar uur slaap gepakt.

Jammer haak. Volgende keer beter toch?
(nog wel je verhoging kunnen maken?)

Nee totaal niet, voelde me ook heel erg vercrackt. Naja komt goed

vercrackt is toch een goodthing ? maarja je bent dus wel geweest ?

Ik ben wel geweest, maar voelde steeds alsof ik nokkie kon gaan. Heel vaag allemaal. Net ff 1.5 uur gepit en ik voel me prima. Maar me hele kop zit ook echt vol snot, abnormaal.

Ga woensdag gewoon even knallen op wat compounds, met een reprange die ik dan bepaal. Rippetoe wacht nog maar ff

Aiai hopelijk gaat het snel beter worden dan!

Goedennacht sletjes. Ik ben de laatste tijd als een mother****er aan het vreten, en dat werpt zijn vruchten af. Kreeg vanavond een complimentje van m'n meissie: Jezus jor, me hele kamer ruikt naar stront. En neee niet schijten onder de dekens, ik WAARSCHUW JE!!! Maar toch doen natuurlijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen even wat andere oefeningen pakken. Los dumbbell werk wil ik ook wat meer gaan doen, en bij sommige oefeningen veel op techniek letten. Zo heb ik nogsteeds het gevoel dat ik bij de bench teveel schouder mee pak

Terug
Naar boven