Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Scott Herman is 1.78

Weinig massa? Hij heeft zeker wel goede massa en is ook erg sterk. Maarja dat is een beetje het bodybuiling vs. fitness verhaal..

Groter kán.. Maar een top conditie en flexibiliteit is wel praktischer. Je moet ergens een middenweg vinden: je kan niet én heel groot zijn én heel flexibel, snel, flink duurvermogen hebben.

Fitness fysieken trekken mij meer. Mijn favorite fysiek en stijl is trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=MI5snbG75B4

Kerel is 1.85 - 93 kg

Laatst bewerkt:
Sommigen hiero denken echt dat er natty niks haalbaar is :s

Scott Herman is 1.78

Weinig massa? Hij heeft zeker wel goede massa en is ook erg sterk. Maarja dat is een beetje het bodybuiling vs. fitness verhaal..

Groter kán.. Maar een top conditie en flexibiliteit is wel praktischer. Je moet ergens een middenweg vinden: je kan niet én heel groot zijn én heel flexibel, snel, flink duurvermogen hebben.

Kerel is 1.85 - 93 kg

Heb toch echt iemand op de Olympia dit jaar een split en spagaat zien doen

wat hij ook snel en had hij een flink duurvermogen?

Ik denk dat Scott prohormonen gebruikt maar in Amerika wordt dat gewoon gezien als supps dus hij liegt niet als hij zegt naturel.

Klopt ook, hij heeft nog nooit gekuurd maar hij zit wel en de pro hormonen, hij is dus feitelijk gezien idd natty.

Scott Herman is 1.78

http://www.youtube.com/watch?v=MI5snbG75B4

Kerel is 1.85 - 93 kg

wat een bs man

Flex+Wheeler+Splits+at+the+2000+Mr.+Olympia.jpg

wat een plork

Superlekker! Die plork uitstraling komt gewoon omdat ze geconcentreert bezig is met dr t**ten. :D

pic van der hoofd?

lijkt wel op die tranny van peanut

Ik zou t er wel op kunnen hoor. :eyebrow:

hnggggg, neem mn woorden terug :o

Terug
Naar boven