- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
omdat iemand hier van DBB denkt dat ie prohormonen neemt hoeft het nog niet zo te zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij traint heel erg lang, vind zn fysiek eigenlijk niks voor zo lang trainen, 5-8 jaar ongeveer?
Hij traint heel erg lang, vind zn fysiek eigenlijk niks voor zo lang trainen, 5-8 jaar ongeveer?
Komt die wel in de categorie fitness?Met enkel pro hormonen en met een fitness fysiek doeleinde vindt ik het toch vrij goed, ik geloof niet dat hij de laatste jaren op meer massa traint;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Komt die wel in de categorie fitness?
Tegenwoordig is fitness dit :
![]()
Ow oke, ik weet niet wat jullie streef is maar als ik zolang train en maybe prohormonen had gebruikt zou ik wel richting de adam charlton fysiek opwillenBSN is zijn hoofdsponsor en daar staat hij onder de categorie "Men's Fitness"
http://www.bsnonline.net/biography/scott_herman.html
Ow oke, ik weet niet wat jullie streef is maar als ik zolang train en maybe prohormonen had gebruikt zou ik wel richting de adam charlton fysiek opwillen
Ow oke, ik weet niet wat jullie streef is maar als ik zolang train en maybe prohormonen had gebruikt zou ik wel richting de adam charlton fysiek opwillen
Ik had tot voor kort niet echt een streeffysiek. Ik kwam laatst op [Link niet meer beschikbaar] foto's tegen van Simeon Panda, had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat lijkt me wel een mooi streven.
1.85m
104 kg
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zie je dat ik zeg dat dit met alleen pro hormonen te behalen is? Ik bedoel je traint al zolang voor zon fysiek kon je liever juicen en een nog beter fysiek hebben.Blijven dromen kerel. Adam Charlton zal wel wat meer wegknallen dan enkel prohormonen. Verder vind ik het een van de bruutste fysieken die er zijn en ik heb ik alle respect voor die gast. Maar laten we met de voeten op de grond blijven dat je dat echt niet haalt met enkel en alleen prohormonen. Doet verder niets af van de prestatie.
BAM!
****ing epic schouder-taile verhouding!
Naturel niet haalbaar imo.
je claimde alleen dat je niet flexibel kon zijn als bodybuilder of atletisch, meeste bodybuilders zijn zeer atletisch, roelly kan een backflip en levrone sprint die plitt eruit, en gregg plit gebruikt ook gewoon steroiden hoorGast.. Kom op. Niks tegen bodybuilders en nix tegen steroiden. Heel goed fysiek en ongekend moeilijk dat te bereiken. Maar laten we 1 ding niet uit het oog verliezen: deze vorm van bodybuilding is maar op 1 ding gericht en dat is massa. Groter is beter(en natuurlijk uiterst gedefinieerd)
Greg Plitt traint even hard als deze Olympia man. Beiden trainen voor massa maar zie jij een bodybuilder al zo atletisch bezig zijn? Als zij cardio doen is dat puur om droog te worden of om hun herstel te bevorderen. Het kan hen geen **** schelen dat ze de marathon niet kunnen uitlopen, zolang ze maar 1e worden bij Mr. Olympia.
Dat is het hele verschil. Beiden trainen relatief even zwaar maar hebben een iets ander doel. De een gebruikt steroiden en komt daar open voor uit en de andere is voor het grootste deel naturel.
Een bodybuilder is ook iets minder met zijn gezondheid bezig. Anders gebruiken ze geen steroiden.
Het is maar net wat je het meeste aanspreekt..

Gast.. Kom op. Niks tegen bodybuilders en nix tegen steroiden. Heel goed fysiek en ongekend moeilijk dat te bereiken. Maar laten we 1 ding niet uit het oog verliezen: deze vorm van bodybuilding is maar op 1 ding gericht en dat is massa. Groter is beter(en natuurlijk uiterst gedefinieerd)
Greg Plitt traint even hard als deze Olympia man. Beiden trainen ook voor massa maar zie jij een bodybuilder daarnaast zo atletisch bezig zijn? Als zij cardio doen is dat puur om droog te worden of om hun herstel te bevorderen. Het kan hen geen **** schelen dat ze de marathon niet kunnen uitlopen, zolang ze maar 1e worden bij Mr. Olympia.
Dat is het hele verschil. Beiden trainen relatief even zwaar maar hebben een iets ander doel. De een gebruikt steroiden en komt daar open voor uit en de andere is voor het grootste deel naturel.
Een bodybuilder is ook iets minder met zijn gezondheid bezig. Anders gebruiken ze geen steroiden.
Het is maar net wat je het meeste aanspreekt..