BeastMode
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 90kg
Dat gewicht bij die lengte is natty goed te behalen, ook op een vet% van minder dan 20%.
wie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gewicht bij die lengte is natty goed te behalen, ook op een vet% van minder dan 20%.
Ik had tot voor kort niet echt een streeffysiek. Ik kwam laatst op Simplyshredded foto's tegen van Simeon Panda, had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat lijkt me wel een mooi streven.
1.85m
104 kg
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had tot voor kort niet echt een streeffysiek. Ik kwam laatst op Simplyshredded foto's tegen van Simeon Panda, had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat lijkt me wel een mooi streven.
1.85m
104 kg
![]()
![]()
![]()
![]()

je claimde alleen dat je niet flexibel kon zijn als bodybuilder of atletisch, meeste bodybuilders zijn zeer atletisch, roelly kan een backflip en levrone sprint die plitt eruit, en gregg plit gebruikt ook gewoon steroiden hoor
Groter kán.. Maar een top conditie en flexibiliteit is wel praktischer. Je moet ergens een middenweg vinden: je kan niet én heel groot zijn én heel flexibel, snel, flink duurvermogen hebben.
1.85m
104 kg
![]()
![]()
![]()
![]()

1.85m
104 kg
![]()
![]()
![]()
![]()
Recente foto van Jay Cutler
[Afbeelding niet meer beschikbaar]