XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het laatste filmke is mijn droomfysiek, die abs abs :p ^^

Zo'n benen moek wel ni hebben ben je niets mee, ik wil niet stappen gelijk een krab :D

denk het wel 5 jaar en je hebt dat( wel vb 20-25) ik ben op mijn 16de begonnen ben bijna 19 en kwa bovenlichaam vind ik me wel
al wat aan het worden.

Is zeker haalbaar is geen kerel van 120 kg he :p,

niet echt, seagal was sarcastisch want die gast heeft aardig wat massa.

damn dat laatste filmpje :o
is ook mijn droomfysiek
alleen ietsje minder
niet dat ik het ooit ga halen ofzo :D

Wat zou zijn bf zijn? 4% ofzo?
Ben ook wel benieuwd naar zijn stats, lengte/gewicht, etc.
Wie wil even karma verdienen?:p

Dat seagal sarcastisch was had ik al door. Ik vond het een grappige reactie omdat hij mij spontaan aan sommige van jouw reacties deed denken ;)
N/O though.

het was niet sarcastisch. je wilt toch niet zeggen dat die gast huge is? neem kale bv die is al veel groter mi.

het was niet sarcastisch. je wilt toch niet zeggen dat die gast huge is? neem kale bv die is al veel groter mi.

Respect voor Kale, hij is ook groter. Maar als Kale afmoet drogen tot wat die man in dat filmpje is, ben ik bang dat hij niet hetzelfde zal overhouden.

En dat is denk ik belangrijk om te realiseren, om droog nog wat over te houden, moet je off season toch wel een beest zijn.

Het gaat niet echt over al dan niet huge. Als je zegt dat die weinig massa heeft, vind ik dat een belachelijke opmerking aangezien hij toch mooi droog staat. Of wil je beweren dat hij precies 30 cm-armen heeft ;)

mijn streef fysiek, John Cena!

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven