AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Die laatste foto moet toch wel naturel te behalen zijn of niet?

haha, ik denk dat 90% van de kuurders dat fysiek niet eens haalt.

Waar fitnessen we dan nog voor..? :rolleyes:

Overigens ziet de fitness-eigenaar waar ik dus train er ongeveer net zo uit. Heb hem nog nooit zonder shirt gezien maar zijn rug en massa zijn net als die kerel en wellicht nog wat flinkere biceps en hij is 100% naturel. Maargoed, die staat wel al 8 jaar elke dag te trainen.

2e333ox.jpg

Alles mooi in balans vind ik.

Dit vind ik persoonlijk ook perfect( jaja dat klinkt gay):)

Waar fitnessen we dan nog voor..? :rolleyes:

Overigens ziet de fitness-eigenaar waar ik dus train er ongeveer net zo uit. Heb hem nog nooit zonder shirt gezien maar zijn rug en massa zijn net als die kerel en wellicht nog wat flinkere biceps en hij is 100% naturel. Maargoed, die staat wel al 8 jaar elke dag te trainen.

als je m nooit zonder shirt hebt gezien hoe kun je zijn fysiek dan beoordelen?
qua massa ga je dat natural wel behalen als je keihard traint perfecte voeding etc. maar niet bij dat BF en al helemaal niet die hardheid, is natural gewoon onmogelijk.

die fitness eigenaar kan net zo goed ook kuren, dat weet je niet zeker.
maar goed, stel jij gaat kuren, dan weet ik zeker dat je over 2 jaar dat fysiek nog niet bereikt hebt.

Ik vind dat de benen en armen wat groter mogen om helemaal in balans te zijn.

Benen vind juist verassend goed, vooral de kuiten. Armen kan ik zo niet echt over oordelen. Zou er echt wel zo uit willen zien! Vraag me af of ik dat naturel zou kunnen halen na 5 a 6 jaar keihard trainen en goed eten. Als ik dan nog steeds niet zo groot ben pak ik wel een klein kuurtje.

De discussie of het "men's health fysiek" naturel gehaald kan worden is al zo vaak gevoerd hier.

Ik heb alleen nog niet jarenlang de toewijding gehad om daar een uitspraak over te doen, maar ga er niet van uit dat ik het haal.

En 'naturel' of niet ,maakt me verder niks uit... ;)
Gewoon lekker.

Beasty fysiek idd. Zelfs top benen idd, lijkt me naturel vrij moeilijk te halen maja heb je wel wat voor te werken;)
Verhoudingen en lijnen van Sean Cassidy blijf k zelf perfect vinden op zijn p*ssy beentje na dan...
10g9o9t.png
vond ff geen betere foto van hem, anders zie youtube filmpje

Terug
Naar boven