MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Cena heeft een super fysiek zou ook wel een beetje mijn streeffysiek zijn.

Nelly zoals hij te zien is in de clip van Fergie & Nelly - Party People ( en mijn avatar ). Ben niet zo voor uber massa

Wat ben jij een snulleke seg, haha.
Een "k*tecto" Wat een mentaliteit... :rolleyes:

Baka boko wil groot zijn, maar zijn genen zitten niet mee dus hij heeft zowat een haat gecreeërd tegenover "ecto-types". Maar wat die haat dan nog meer voed is dat hij ook geen aanleg heeft om echt massa te pakken met toch een beetje de defenitie van een ecto. Hij zweeft als een verloren zoon tussen beide, zonder te kunnen genieten van de voordelen van één van beide types.
Een gefrustreerd inééngekrompen ventje dat geen goed woord kan zeggen over een mooie fysiek die haalbaar is voor een ander persoon, behalve dan als het een monster is die niet door de deur kan.

Ben je daarom zo een lul die belachelijke denigrerende praat verkoopt tegenover een bepaald lichaamstype of hadden mama en papa gewoon een slechte dag?

Baka Boko Hard Gedizzed!!

Owja dit is pas een monster fysiek, kijk die Peck's!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Antoine Valliant, 20 jaar

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2e333ox.jpg

Alles mooi in balans vind ik.

Ik dacht wel dat deze in de smaak ging vallen ;)
Maar uiteindelijk blijft het onzin hé, je kan wel bepalen hoeveel massa je aanzet, je kan zelf volledig je symmetrie beïnvloeden maar uiteindelijk heeft alles met genen te maken. Sommige mensen willen een mooie ronde borst, maar als je niet de 'juiste' aanhechtingen hebt zal je nooit die ronde borst van de foto hebben. Het zelfde voor bicepspiek, buikspieren, vasculariteit etc

Ik dacht wel dat deze in de smaak ging vallen ;)
Maar uiteindelijk blijft het onzin hé, je kan wel bepalen hoeveel massa je aanzet, je kan zelf volledig je symmetrie beïnvloeden maar uiteindelijk heeft alles met genen te maken. Sommige mensen willen een mooie ronde borst, maar als je niet de 'juiste' aanhechtingen hebt zal je nooit die ronde borst van de foto hebben. Het zelfde voor bicepspiek, buikspieren, vasculariteit etc

Jaah helemaal mee eens, klote is dat he.

Als je maar genoeg anabolen gebruikt kan alles.

Als je maar genoeg anabolen gebruikt kan alles.

Helaas, met anabolen kun je een monsterfysiek creeren waar iedereen naar kijkt, maar de aanhechtingen van pezen en spieren en de manier waarop ze ontwikkelen zal toch altijd genetisch zijn en daar kun je nix aan doen.

mijne ook, alleen waarom heeft ie zn short zo vies laag zitten :P

Anders kan je die geile strepen niet zien!

edward norton in american history x
ufc vechter wanderlei silva

Zeker een goed fysiek, maar ik vind dat ie zn broek moet optrekken!

Terug
Naar boven