Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dit nu weer, zie opeens allemaal foto's van een fitnessinstructeur uit mijn sportschool voorbij komen.

Het is ook mogelijk, kijk maar naar deze gozer http://www.facebook.com/skinnyaaroncurtis?fref=ts
Het enige ding is: ALLES in je leven moet rond de sport draaien wil je er zo natty uit komen te zien, en niet te vergeten, wil je het ook langer als 1 dag behouden.
Neemt nog altijd niet weg dat het een lange rit is, waar het met AAS allemaal sneller kan en je in principe het iets lakser aan kan doen.
Niet te vergeten de enorme efficiëntie waar je onder de AAS mee kan cutten, waar naturel zo diep gaan onvermijdelijk resulteert in (meer) verlies.

HAHAHAHHAHAAH hij werkt in de sportschool waar jij traintLOL
lees dit reltopic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/leroy-kakiay-natural-bodybuilder-339121/

Ik heb me weer even prima vermaakt
Topic is helaas gesloten zie ik. Wil DBB nog wat tegen Leroy zeggen? Dan geef ik dat vanavond eventjes an hem door.
Gewicht boeit geen k*t. Hij zal waarschijnlijk geen pin hebben geschoten maar oral kuur is makkelijk te nemen, waardoor hij die hardheid krijgt. 10 Jaar 'natty' trainen en ineens na 6 jaar trainen een belachelijke teringsprong omhoog maakt naar een overduidelijk gekuurd fysiek, laten we wel wezen, na een paar jaar natty trainen.... Veel succes om nog grote gains te maken.Gast weegt amper 85 kilo on stage voor iemand van 1,8m +, voor iemand die 10 jaar + traint en zijn dedicatie (lees zijn fb weners, voor je gaat lachen) is het ZAT makkelijk om over de 100 te gaan met AAS.
Mensen zien een goed fysiek en zijn meteen zeker dat het AAS is, erg sneu jongens. Deze gast heeft vorig jaar kampioenschappen van Australië gewonnen met dopingtest.
Zijn squatrecord: 8x 150kg... Allemaal very AAS like
Nogmaals: kijk naar het gewicht voor je gaat oordelen. Als je enige ervaring met AAS hebt weet je dat voor 1,80, 10 jaar + trainen en zoveel dedicatie die 85 kg NIKS voorstelt.
Gewicht boeit geen k*t. Hij zal waarschijnlijk geen pin hebben geschoten maar oral kuur is makkelijk te nemen, waardoor hij die hardheid krijgt. 10 Jaar 'natty' trainen en ineens na 6 jaar trainen een belachelijke teringsprong omhoog maakt naar een overduidelijk gekuurd fysiek, laten we wel wezen, na een paar jaar natty trainen.... Veel succes om nog grote gains te maken.
Niemand wint kampioenschappen zonder AAS, want elke natural BB contest of wat voor fitness contest dan ook heeft altijd een aantal gasten op de AAS die het winnen, uitzondering daargelaten maar niet Aaron. Dopingtest? Kom je onder een steen vandaan ofzo? Het is zo verdomd makkelijk om niet positief te testen op een dopingtest SMH....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies er twee:
Droog
Massa
Natty

er die dopingtest... vijf jaar geleden is hij gepakt op 1,3 dimethylalala. Wat dus zowat in elke goeie preworkout zit/zat en je goede pomps geeft. Je moet hem ook niet gaan afschilderen als de grootste frauder van dopingtesten.
Wat is dit nu weer, zie opeens allemaal foto's van een fitnessinstructeur uit mijn sportschool voorbij komen.