Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik volg hem al jaren, dat heeft hij zelf toegegeven x aantal jaar geleden. Hij is dan ook gebanned geweest voor enkele jaren van wedstrijden. Wat overigens hier ook zou gebeuren moest je hier in competitie geranium nemen.

Ik blijf erbij, door iedereen af te gaan schilderen als AASer moedig je elke tiener aan om aan de AAS te gaan. Een beetje dedicatie en hard werk wordt toch maar de grond ingeboord.
:roflol:

Laatst bewerkt:
Ik volg hem al jaren, dat heeft hij zelf toegegeven x aantal jaar geleden. Hij is dan ook gebanned geweest voor enkele jaren van wedstrijden. Wat overigens hier ook zou gebeuren moest je hier in competitie geranium bannen.

Ik blijf erbij, door iedereen af te gaan schilderen als AASer moedig je elke tiener aan om aan de AAS te gaan. Een beetje dedicatie en hard werk wordt toch maar de grond ingeboord.
:roflol:

Ja vriendelijke vriend, ik heb het er natuurlijk over dat hij gepakt is voor 1,3 dma.

genoeg geluld over natty wel/niet

big-ramy-winner-2013-new-york-pro.jpg

Het is hier een discussieforum, en misschien verrassend maar het gaat over bodybuilding met alles errond. Je post hier niet zomaar foto's, je post doeleinden, dromen en verlangen. En dan vaak komt dat duiveltje AAS op mijn schouder zitten, en moet ik het eraf petsen omdat ik geloof dat niet het einddoel maar de progressie mijn doel is.

Echter volg ik graag foto's/progressie van naturel kerels DUS JA HET BOEIT ME WEL JA.

Blijf geloven wat je wilt geloven kerel.
Je kiest zelf wat jij denk dat natty haalbaar is. Ik draai al lang mee in deze sport, sommige mensen hebben nu eenmaal het geluk dat ze veel aanleg hebben. Wordt er een beetje moe van dat mensen met paar jaar matige trainingservaring even komen vertellen wat de limieten zijn van het menselijk lichaam, die, als ik jou mag geloven, echt bedroevend zijn. Wat zijn we toch een zwak geëvolueerd ras :o.

Elke keer ik hier aan Aaron pic post is het van dat , ik zal er maar mee stoppen vooraleer mensen hier nog gaan geloven dat je zonder AAS ook ergens kan komen :roflol:!!

Je kiest zelf wat jij denk dat natty haalbaar is. Ik draai al lang mee in deze sport, sommige mensen hebben nu eenmaal het geluk dat ze veel aanleg hebben. Wordt er een beetje moe van dat mensen met paar jaar matige trainingservaring even komen vertellen wat de limieten zijn van het menselijk lichaam, die, als ik jou mag geloven, echt bedroevend zijn. Wat zijn we toch een zwak geëvolueerd ras :o.

Elke keer ik hier aan Aaron pic post is het van dat , ik zal er maar mee stoppen vooraleer mensen hier nog gaan geloven dat je zonder AAS ook ergens kan komen :roflol:!!
Je kan zonder AAS zeker wel ergens komen, maar vele mensen komen er na een lange tijd achter dat deze streeffysieken onmogelijk zijn, en dat komt niet omdat ze er niet alles aan hebben gedaan. De meesten gaan er net zo uitzien als Leroy Kaiyay.

Geloof jij dat Simeon Panda, Ulisses Jr, CT fletcher, Chris Jones, Greg Plitt, etc natuurlijk zijn omdat ze het zeggen? Retorische vraag. Natuurlijk zijn ze dat, want ze claimen natural te zijn, dan zijn ze dat ook.

Topic wordt steeds k*tter, letterlijk op elke pagina van de afgelopen dagen gaat t over natty of niet

Alleen maar gay talk hier op een enkeling na die foto's plaats...
Mensen die het woord "natty" gebruiken zijn sowieso gay of min bi.... Het is ook een fokking homofiele woord..
En rot nu allemaal maar lekker op naar JULLIE eigen "natty" topic!!!
Verdwijn, kom niet meer terug en laat ons met rust...

- a wise old man has spoken!

Alleen maar gay talk hier op een enkeling na die foto's plaats...
Mensen die het woord "natty" gebruiken zijn sowieso gay of min bi.... Het is ook een fokking homofiele woord..
En rot nu allemaal maar lekker op naar JULLIE eigen "natty" topic!!!
Verdwijn, kom niet meer terug en laat ons met rust...

- a wise old man has spoken!

Ben jij natty??

Kill "ROT OP"

Je kan zonder AAS zeker wel ergens komen, maar vele mensen komen er na een lange tijd achter dat deze streeffysieken onmogelijk zijn, en dat komt niet omdat ze er niet alles aan hebben gedaan. De meesten gaan er net zo uitzien als Leroy Kaiyay.

Geloof jij dat Simeon Panda, Ulisses Jr, CT fletcher, Chris Jones, Greg Plitt, etc natuurlijk zijn omdat ze het zeggen? Retorische vraag. Natuurlijk zijn ze dat, want ze claimen natural te zijn, dan zijn ze dat ook.

Ct fletcher, simeon panda en ulisses zeker en vast niet natty. Gregg plitt ken ik niet :p
Van chris jones en matt ogus geloof ik wel dat ze natty zijn, zonder een fanboy te zijn.

Hahaha man man...

OT: Jeff Seid

582064_10150958332308717_757412658_n.jpg

De atleten die jij opnoemt zijn vaak toch wel wat 'meer' als Aaron. Maar ik zie je punt, al doet het zware bulken van Aaron (en het feit dat hij enorm vet wordt), zijn geleidelijke progressie en vooral, het niet year-round shredded staan, mij hem toch het voordeel van de twijfel geven.

Zeker ben je nooit, maar ook l heeft deze gast ooit prohormonen gepakt, dan geloof ik best dat hij het nu wel al jaren weet vast te houden, naturel, wat iets is dat vele zelfs niet kunnen onder de AAS...

Terug
Naar boven