Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik kan het niet meer dan eens zijn met eattillyoudrop. Hij zegt precies wat ik denk over wat natty mogelijk is of niet. Degene die het meest staan schreeuwen dat het moeilijk is om zonder roids een goed fyaiek te halen zijn eigenlijk gewoon teleurgesteld in hun eigen en resultaten. Daarom denken ze dat als zij het niet kunnen, niemand het kan.

:roflol:

Ct fletcher, simeon panda en ulisses zeker en vast niet natty. Gregg plitt ken ik niet :p
Van chris jones en matt ogus geloof ik wel dat ze natty zijn, zonder een fanboy te zijn.
Hoe durf je met 19 jaar en weinig trainingservaring te zeggen dat hun niet natty zijn! Jij hebt geen verstand ervan! Ik ben al heel erg ervaren en heb gezien hoe dedicated ze wel niet zijn en hun hele leven aan gewijd hebben dus zijn ze natuurlijk!

Wordt er een beetje moe van dat mensen met paar jaar matige trainingservaring even komen vertellen wat de limieten zijn van het menselijk lichaam, die, als ik jou mag geloven, echt bedroevend zijn. Wat zijn we toch een zwak geëvolueerd ras :o.

(NOT SRS)

Gregg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet dat de andere die ik heb opgenoemd geen ideale fysieken zijn, dus om maar wat pics te posten:
rugby-muscle.jpg

0_cj_3.jpg

Die gasten op de vorige pagina zijn echt niet natty

Who gives a shit of iemand natty of niet is.
Ze hebben er net zo hard voor getrained en gegeten als ieder ander.

:roflol:

Hoe durf je met 19 jaar en weinig trainingservaring te zeggen dat hun niet natty zijn! Jij hebt geen verstand ervan! Ik ben al heel erg ervaren en heb gezien hoe dedicated ze wel niet zijn en hun hele leven aan gewijd hebben dus zijn ze natuurlijk!

Wordt er een beetje moe van dat mensen met paar jaar matige trainingservaring even komen vertellen wat de limieten zijn van het menselijk lichaam, die, als ik jou mag geloven, echt bedroevend zijn. Wat zijn we toch een zwak geëvolueerd ras :o.

(NOT SRS)

Gregg

Niet dat de andere die ik heb opgenoemd geen ideale fysieken zijn, dus om maar wat pics te posten:

Als jij echt het verschil niet ziet met deze gasten en met Aaron... dan kun je je beter terug gaan voordoen als een vrouw en wat n*gers gaan verleiden en hopen op een BBC.

Ik wist niet dat je 19 was, maakt in ieder geval al een hoop duidelijk. Boeit me verder ook geen ruk wat jij denk te kunnen behalen, je schat jezelf in ieder geval wel erg laag in.

Train, eet, slaap jij überhaupt strikt om zulke oordelen te kunnen vellen... heb je ooit als AAS genomen aangezien jij duidelijk weet wat er wel en niet kan op dat vlak?

Als je op je 26 nog even gemotiveerd en hard trained als nu, en je ben nog altijd een mager scharminkel, dan zegt dat meer over jezelf dan over een Aaron. Ga je eigen tekortkomingen en laksheid niet onherroepelijk extrapoleren naar alle andere mensen. Er zijn er namelijk die het wel goed doen.

Verder bevestig je je kinderachtigheid door mij wat te gaan nazeggen. Als ik naar je avatar kijk snap ik die onzekerheid wel.

Oh boy :roflol: /out

PS: post eens een pic van wat jij natty haalbaar acht dan? Zorg aub niet dat ik voor de rest van de dag in een deuk lig van het lachen :roflol:

Als jij echt het verschil niet ziet met deze gasten en met Aaron... dan kun je je beter terug gaan voordoen als een vrouw en wat n*gers gaan verleiden en hopen op een BBC.

Ik wist niet dat je 19 was, maakt in ieder geval al een hoop duidelijk. Boeit me verder ook geen ruk wat jij denk te kunnen behalen, je schat jezelf in ieder geval wel erg laag in.

Train, eet, slaap jij überhaupt strikt om zulke oordelen te kunnen vellen... heb je ooit als AAS genomen aangezien jij duidelijk weet wat er wel en niet kan op dat vlak?

Als je op je 26 nog even gemotiveerd en hard trained als nu, en je ben nog altijd een mager scharminkel, dan zegt dat meer over jezelf dan over een Aaron. Ga je eigen tekortkomingen en laksheid niet onherroepelijk extrapoleren naar alle andere mensen. Er zijn er namelijk die het wel goed doen.

Verder bevestig je je kinderachtigheid door mij wat te gaan nazeggen. Als ik naar je avatar kijk snap ik die onzekerheid wel.

PS: post eens een pic van wat jij natty haalbaar acht dan? Zorg aub niet dat ik voor de rest van de dag in een deuk lig van het lachen :roflol:

Ben jij wel natty??

@ coexistence tussen de fotos die je op de vorige pagina postte, kun je tich duidelijk zien dat chris jones natty is?

Nee... en wat heeft dat ermee te maken dat ik geloof dat je enorm veel kan bereiken als natty?

In mijn ogen besef je snel genoeg wat AAS kan en wat AAS niet kan als je zowel lang natty als onder de AAS hebt getrained.

Echte AASers zoals die Jeff Seid spreken voor zich... year-round op 8%, vaak nog voller en harder komen voor een shoot...Tsjah

Niet teveel happen jij

Vet filmpje, nog nooit gezien. Die Tavi is die natty?

Discussss

Inb4 Roid Rage:
Momenteel bekijken: 12 gebruiker(s) (12 leden en 0 gasten) dit topic
FrankKr, PimB, hoi1990, tristy, MarceldeV, unkn0wn, Determination, NoSurrender, Eattillyoudrop, Stunna, Walied, MarlonGrade

Vet filmpje, nog nooit gezien. Die Tavi is die natty?

Discussss

Inb4 Roid Rage:
Momenteel bekijken: 12 gebruiker(s) (12 leden en 0 gasten) dit topic
FrankKr, PimB, hoi1990, tristy, MarceldeV, unkn0wn, Determination, NoSurrender, Eattillyoudrop, Stunna, Walied, MarlonGrade

Nee, denk het niet. Als hij natty is kan zou Jeff dat ook kunnen zijn uitgaande van onderstaande foto:

Nee... en wat heeft dat ermee te maken dat ik geloof dat je enorm veel kan bereiken als natty?

In mijn ogen besef je snel genoeg wat AAS kan en wat AAS niet kan als je zowel lang natty als onder de AAS hebt getrained.

Echte AASers zoals die Jeff Seid spreken voor zich... year-round op 8%, vaak nog voller en harder komen voor een shoot...Tsjah
Aha jij bent dus niet natty! Dan mag jij ook niet praten over wat natuurlijk haalbaar is mannetje!

Niet vergeten dat gasten zoals Jeff fitness-modellen zijn hè.. Ze verdienen hun brood met hun lichaam, als zij niet alles doen wat ze kunnen om uit te blinken, dan kiest een castingbureau of supplementenmerk gewoon een andere. Dan zijn AAS 9 van de 10 keer de makkelijkste manier om droog en hard te staan, zonder teveel richting een bodybuilder fysiek te groeien. En belichting/photoshop heeft natuurlijk ook een vertekend beeld. Hier een screen van Jeff op dezelfde beurs (bijna zelfde plek zelfs) als op de foto hierboven, zo lijkt het al veel minder 'ripped'..

7IBpb6c.jpg

ecto's....

Terug
Naar boven