Als jij echt het verschil niet ziet met deze gasten en met Aaron... dan kun je je beter terug gaan voordoen als een vrouw en wat n*gers gaan verleiden en hopen op een BBC.
Ik wist niet dat je 19 was, maakt in ieder geval al een hoop duidelijk. Boeit me verder ook geen ruk wat jij denk te kunnen behalen, je schat jezelf in ieder geval wel erg laag in.
Train, eet, slaap jij überhaupt strikt om zulke oordelen te kunnen vellen... heb je ooit als AAS genomen aangezien jij duidelijk weet wat er wel en niet kan op dat vlak?
Als je op je 26 nog even gemotiveerd en hard trained als nu, en je ben nog altijd een mager scharminkel, dan zegt dat meer over jezelf dan over een Aaron. Ga je eigen tekortkomingen en laksheid niet onherroepelijk extrapoleren naar alle andere mensen. Er zijn er namelijk die het wel goed doen.
Verder bevestig je je kinderachtigheid door mij wat te gaan nazeggen. Als ik naar je avatar kijk snap ik die onzekerheid wel.
Oh boy

/out
PS: post eens een pic van wat jij natty haalbaar acht dan? Zorg aub niet dat ik voor de rest van de dag in een deuk lig van het lachen