djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haalbaar en zijn, zijn twee verschillende dingen zoals je al zegt. Mensen die van aandacht houden (Zyzz, Jeff, enig andere fitness models) vinden het niet boeiend hoe ze hun doel behalen, alleen dat ze het doen. Dan pak je uiteraard de makkelijkste weg.Wat een hoop bro sience, dat je niet natural die conditionering kan hebben of bepaalde massa.
Kleine dingen in je voeding kunnen grote impact hebben op je conditionering. (low-carb, low-salt)
Je genen zijn het belangrijkst. Deze bepalen je stofwisseling, dikte van botten, vormen van spieren enzo.
Als iemand dit allemaal mee heeft dan kan je zo'n fysiek als Jeff Seid wel bereiken in 4 jaar.
Maar vooral de vorm!
Ook spelen camera angles, belichting, pomp in spieren allemaal een belangrijke rol.
Als ik een foto maak dan kies natuurlijk de beste angle,belichting en pomp ik vaak me spieren op.
Ik kan ook 20 minuten later een foto maken zonder dit waardoor het lijkt of ik 20kg lichter ben.
Zelf train ik nu bijna 3 jaar, 3x per week, eet 6 maaltijden per dag.
Als je nou Jeff Seid neemt, die traint waarschijnlijk 5 jaar, 5-6x per week, 8 maaltijden strikt voedsel per dag.
Als ik dit lees dan geloof ik heus wel dat dat haalbaar is, of hij dan ook echt naturel is...
Als je dit niet allemaal voor jezelf kunt ontdekken zonder anabolen dan mis je toch iets van het hele trainen/fitness/bodybuilding. Je kan wel degelijk veel veranderen aan je lichaam als een natural. Als je het eenmaal door heb dan praat je wel anders
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.exercisebiology.com/images/uploads/miscellaneous/Jim_Cordova_2.jpg
Hij is natty

prachtigHAHAHAHHAHAAH hij werkt in de sportschool waar jij traintLOL
lees dit reltopic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/leroy-kakiay-natural-bodybuilder-339121/
Niet natty hij gebruikt de Ronnie Coleman Signature Series