XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Onmogelijk is het niet natuurlijk. Paar jaar voor uitrekken met een goed werkend progressieve schema en wat bulk/cut cycles moet t wel lukken. Daarbij wil je natuurlijk ook blessureloos blijven. Drie jaar was ook na aanleiding van de reacties hier. Toen ik net trainde dacht ik dat ik binnen anderhalf jaar zyzz kon worden :roflol: Ik heb langer blessures gehad dan dat ik srs getraind heb.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:29 ----------

k thenks jeff

k thenks jeff :dunno: en dit betekend??

Jeff seid traint al meer dan 6 jaar, @16 was die al buffer dan 99% dbb

T zelfde als bekankt

Mijn ideale fysiek is mijn eigen, haalbare fysiek.

Ik heb nog nooit een fysiek gezien waarbij ik dacht: "die kuiten zijn te groot", maar bij Erik Fankhouser (naja beter te groot dan no calves)

65+Eric+Fankhouser+picture.jpg

erikfrankhouser0000.jpg

ERIK_FANKHOUSER_3.jpg

3619900439_2b308f7125.jpg

111311d1285367251-erik-fankhousers-legs-one-day-out-o-house.jpg

ErikFankhouser-NMS-Teszterone-05.jpg

Bij deze bekende pic is hij volgende mij de rechtse
Calves+Erik+Fankhouser+Ben+Jeff+Long.jpg

BOOM
ErikFankouser-MD-PerBernal-816.jpg

Laatst bewerkt:
Dang.. zijn calfs:D

Calfs en legs zijn echt sick, had ik ze maar :(
Als je echt huge calfs hebt en met een korte broek loopt dan is het sick om te zien

Omdat het hun streeffysiek is, waarom zou dat niet haalbaar kunnen zijn.

Bedoel het meer in de zin dat mensen veel te makkelijk denken vaak. Denk dat 90% van de mensen die dat posten niet zo'n fysiek zullen halen. En misschien is 90% nog wel een minimale schatting.

Bedoel het meer in de zin dat mensen veel te makkelijk denken vaak. Denk dat 90% van de mensen die dat posten niet zo'n fysiek zullen halen. En misschien is 90% nog wel een minimale schatting.

Dat is anders idd, als je zo op je scherm kijkt naar een foto denk je er al snel makkelijk over..
Denk dat 90% al heel ruim is genomen dan, aangezien het grootste gedeelte niet of nauwelijks traint hier :rolleyes:

OT, Anth Bailes.. hier zou ik voor tekenen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een hoop bro sience, dat je niet natural die conditionering kan hebben of bepaalde massa.
Kleine dingen in je voeding kunnen grote impact hebben op je conditionering. (low-carb, low-salt)
Je genen zijn het belangrijkst. Deze bepalen je stofwisseling, dikte van botten, vormen van spieren enzo.
Als iemand dit allemaal mee heeft dan kan je zo'n fysiek als Jeff Seid wel bereiken in 4 jaar.
Maar vooral de vorm!
Ook spelen camera angles, belichting, pomp in spieren allemaal een belangrijke rol.
Als ik een foto maak dan kies natuurlijk de beste angle,belichting en pomp ik vaak me spieren op.
Ik kan ook 20 minuten later een foto maken zonder dit waardoor het lijkt of ik 20kg lichter ben.

Zelf train ik nu bijna 3 jaar, 3x per week, eet 6 maaltijden per dag.
Als je nou Jeff Seid neemt, die traint waarschijnlijk 5 jaar, 5-6x per week, 8 maaltijden strikt voedsel per dag.
Als ik dit lees dan geloof ik heus wel dat dat haalbaar is, of hij dan ook echt naturel is...

Als je dit niet allemaal voor jezelf kunt ontdekken zonder anabolen dan mis je toch iets van het hele trainen/fitness/bodybuilding. Je kan wel degelijk veel veranderen aan je lichaam als een natural. Als je het eenmaal door heb dan praat je wel anders

Laatst bewerkt:
Frankhouser is een baas, alle 3 buffe kuiten trouwens

Terug
Naar boven