Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeff's fysiek in 3 jaar zonder roids? Met roids gaat al een hele opgaven worden denk ik...
Klopt, maar dan niet omwille van de enorme massa die hij heeft. Eerder zijn conditionering natty halen is een hele opgave, zeker als je in die drie jaar eerst nog massa moet gaan aanzetten.Jeff's fysiek in 3 jaar zonder roids? Met roids gaat al een hele opgaven worden denk ik...
Jeffs fysiek is natty haalbaar, echter heeft hij zelf toegegeven dat hij aan de anabolen heeft gezeten.
Maar nogmaals, who gives a shit? Ze hebben het lichaam, AAS of Natty who gives a ****.
Nu jij nog.
Ik ben nog jaaaaaaren van elke degelijk fitness model af, ik ben gewoon een vetklep die hier te veel rondhangt.
Maar je moet er mee eens zijn dat Jeff's fysiek echt wel natty haalbaar is in een jaartje of 3-4.
Laatste dat ik over de natty, niet natty discussie inga tho.

3 jaar is inderdaad erg kort. Niet voor de massa, wel voor de conditionering.90% hier komt niet in de buurt van jeff na 3 jaar zonder aas te trainen. Ten eerste mag je hopen dat je niet gedemotiveerd raakt door blessures die je geheid uit je routine zullen halen ten tweede zonder kennis van trainen en voeding kun je nooit zoveel massa op zo'n bf behouden en als laatste hebben vele niet de juiste aesthetics/genen.
Ga maar eens 3 jaar srs trainen zonder aas, kom dan terug. Dan zul je toch je doelen wat moeten bijstellen. Dat wou ik even zeggen, fijne avond nog.

3 jaar is inderdaad erg kort. Niet voor de massa, wel voor de conditionering.
Ik heb langer blessures gehad dan dat ik srs getraind heb.Precies, wat is nu belangrijk? Het gaat hier om streef fysiek toch. Natty of niet who gives a ****.
Het gaat erom wat jij als streef hebt. En daar ga je dan voor.
Dit is mijn streeffysiek.
![]()
Ik heb alles wel tegen en ben ook nog eens erg laat begonnen met trainen.
Maar bodybuilding is wel mijn ding nu. En ik doe er alles voor.
Ik eet 7 maaltijden per dag en deze zijn totaal uitgebalanceerd.
Train 5 a 6 keer per week.
Ik wordt begeleidt door een ervaren wedstrijd bodybuilder. Alles staat in het teken van BB.
Mijn vrouw en gezin weten precies wat ik doe en waarvoor ik het doe.
Geen tijd en lukt niet met een gezin, bullshit. Als je het wilt doen, kan het.
Het gaat om dedication. Niet zomaar een woord trouwens, maar een belofte aan jezelf.
Zo denk ik erover.
I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.
Dan ga jij binnen 3-4 jaar trainen serieus teleurgesteld zijn vrees ik![]()

Onmogelijk is het niet natuurlijk. Paar jaar voor uitrekken met een goed werkend progressieve schema en wat bulk/cut cycles moet t wel lukken. Daarbij wil je natuurlijk ook blessureloos blijven. Drie jaar was ook na aanleiding van de reacties hier. Toen ik net trainde dacht ik dat ik binnen anderhalf jaar zyzz kon wordenIk heb langer blessures gehad dan dat ik srs getraind heb.
!