MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Mariah Carey is ook niet natty
6qzdqw.gif
6qzdqw.gif
6qzdqw.gif

groetjes

Jongens, minder zeiken meer foto's.

Jeffs fysiek is natty haalbaar, echter heeft hij zelf toegegeven dat hij aan de anabolen heeft gezeten.
Maar nogmaals, who gives a shit? Ze hebben het lichaam, AAS of Natty who gives a ****.
Nu jij nog.

Veel mensen hier vinden de meeste fysieken zo haalbaar maar diegene hebben allemaal niet zo'n fysiek

Ik ben nog jaaaaaaren van elke degelijk fitness model af, ik ben gewoon een vetklep die hier te veel rondhangt.
Maar je moet er mee eens zijn dat Jeff's fysiek echt wel natty haalbaar is in een jaartje of 3-4.
Laatste dat ik over de natty, niet natty discussie inga tho.

Maargoed, Rich Froning.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jeff's fysiek in 3 jaar zonder roids? Met roids gaat al een hele opgaven worden denk ik...

Jeff's fysiek in 3 jaar zonder roids? Met roids gaat al een hele opgaven worden denk ik...
Klopt, maar dan niet omwille van de enorme massa die hij heeft. Eerder zijn conditionering natty halen is een hele opgave, zeker als je in die drie jaar eerst nog massa moet gaan aanzetten.

Voor de rest moet je natuurlijk begrijpen dat je dan werkelijk als een monnik moet leven. Velen hier spiegelen zichzelf aan fitness modellen/instructeurs zonder rekening ermee te houden dat die gasten elke dag in de gym staan, nooit een meal missen, wss amper uitgaan/drugs/drank/roken/... Het zijn die vele kleine dingetjes die het voor de gewone man totaal absurd doen lijken...tot je zelf eens drie jaar niks anders doet dan liften, eten en slapen met de juiste schema's/begeleiding.

Ik ben nog jaaaaaaren van elke degelijk fitness model af, ik ben gewoon een vetklep die hier te veel rondhangt.
Maar je moet er mee eens zijn dat Jeff's fysiek echt wel natty haalbaar is in een jaartje of 3-4.
Laatste dat ik over de natty, niet natty discussie inga tho.

Dan ga jij binnen 3-4 jaar trainen serieus teleurgesteld zijn vrees ik :)

90% hier komt niet in de buurt van jeff na 3 jaar zonder aas te trainen. Ten eerste mag je hopen dat je niet gedemotiveerd raakt door blessures die je geheid uit je routine zullen halen ten tweede zonder kennis van trainen en voeding kun je nooit zoveel massa op zo'n bf behouden en als laatste hebben vele niet de juiste aesthetics/genen.

Ga maar eens 3 jaar srs trainen zonder aas, kom dan terug. Dan zul je toch je doelen wat moeten bijstellen. Dat wou ik even zeggen, fijne avond nog.

90% hier komt niet in de buurt van jeff na 3 jaar zonder aas te trainen. Ten eerste mag je hopen dat je niet gedemotiveerd raakt door blessures die je geheid uit je routine zullen halen ten tweede zonder kennis van trainen en voeding kun je nooit zoveel massa op zo'n bf behouden en als laatste hebben vele niet de juiste aesthetics/genen.

Ga maar eens 3 jaar srs trainen zonder aas, kom dan terug. Dan zul je toch je doelen wat moeten bijstellen. Dat wou ik even zeggen, fijne avond nog.
3 jaar is inderdaad erg kort. Niet voor de massa, wel voor de conditionering.

Precies, wat is nu belangrijk? Het gaat hier om streef fysiek toch. Natty of niet who gives a ****.
Het gaat erom wat jij als streef hebt. En daar ga je dan voor.

Dit is mijn streeffysiek.
2rrxoqp.jpg

Ik heb alles wel tegen en ben ook nog eens erg laat begonnen met trainen.
Maar bodybuilding is wel mijn ding nu. En ik doe er alles voor.
Ik eet 7 maaltijden per dag en deze zijn totaal uitgebalanceerd. :)
Train 5 a 6 keer per week. :p
Ik wordt begeleidt door een ervaren wedstrijd bodybuilder. Alles staat in het teken van BB.
Mijn vrouw en gezin weten precies wat ik doe en waarvoor ik het doe.
Geen tijd en lukt niet met een gezin, bullshit. Als je het wilt doen, kan het.
Het gaat om dedication. Niet zomaar een woord trouwens, maar een belofte aan jezelf. :cool:
Zo denk ik erover. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

3 jaar is inderdaad erg kort. Niet voor de massa, wel voor de conditionering.

Onmogelijk is het niet natuurlijk. Paar jaar voor uitrekken met een goed werkend progressieve schema en wat bulk/cut cycles moet t wel lukken. Daarbij wil je natuurlijk ook blessureloos blijven. Drie jaar was ook na aanleiding van de reacties hier. Toen ik net trainde dacht ik dat ik binnen anderhalf jaar zyzz kon worden :roflol: Ik heb langer blessures gehad dan dat ik srs getraind heb.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:29 ----------

Precies, wat is nu belangrijk? Het gaat hier om streef fysiek toch. Natty of niet who gives a ****.
Het gaat erom wat jij als streef hebt. En daar ga je dan voor.

Dit is mijn streeffysiek.
2rrxoqp.jpg

Ik heb alles wel tegen en ben ook nog eens erg laat begonnen met trainen.
Maar bodybuilding is wel mijn ding nu. En ik doe er alles voor.
Ik eet 7 maaltijden per dag en deze zijn totaal uitgebalanceerd. :)
Train 5 a 6 keer per week. :p
Ik wordt begeleidt door een ervaren wedstrijd bodybuilder. Alles staat in het teken van BB.
Mijn vrouw en gezin weten precies wat ik doe en waarvoor ik het doe.
Geen tijd en lukt niet met een gezin, bullshit. Als je het wilt doen, kan het.
Het gaat om dedication. Niet zomaar een woord trouwens, maar een belofte aan jezelf. :cool:
Zo denk ik erover. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

k thenks jeff

Dan ga jij binnen 3-4 jaar trainen serieus teleurgesteld zijn vrees ik :)

Ik lulde eigenlijk maar wat. :brew:
Maakt mij allemaal niet uit, heb er geen tijd-doel aan zitten.
Streef fysiek is niet voor niets streef - als je het binnen een paar jaartjes haalt is het ook niet leuk.

Is voor sommige natty haalbaar voor sommige niet. Sommige mensen zijn gewoon anders gebouwd. Kijk bijvoorbeeld naar box zwaargewichten, die worden constant getest op AAS. Maar die lichamen van hun zijn bij lange na niet voor iedereen haalbaar.

centraal natty zeiktopic

Onmogelijk is het niet natuurlijk. Paar jaar voor uitrekken met een goed werkend progressieve schema en wat bulk/cut cycles moet t wel lukken. Daarbij wil je natuurlijk ook blessureloos blijven. Drie jaar was ook na aanleiding van de reacties hier. Toen ik net trainde dacht ik dat ik binnen anderhalf jaar zyzz kon worden :roflol: Ik heb langer blessures gehad dan dat ik srs getraind heb.

In die blessures herken ik mezelf van mijn beginjaren. Had toen altijd wel last van pezen (polsen, knieën en schouders). Dat is nog zo'n punt: vanaf dag 1 de juiste begeleiding, voeding etc. is ook een enorme tijdsbesparing. Vele onder ons zijn met trial & error begonnen maar dat zijn natuurlijk ook wel "trainingsjaren". Hoeveel hier zijn pas na x aantal maanden of zelfs jaren begonnen met een clean dieet, dat ook daadwerkelijk werd opgevolgd? Toen ik pas begon te trainen at ik wat ik wou, nu sta ik elk dag in de keuken, kom nooit het huis uit zonder mijn meals... voor de meeste beginners is dit ondenkbaar...

Doe je het vanaf dag 1, dan sta je logischerwijs na drie jaar veel verder dan mening recreatief BB'er er bijstaat na 5-6 jaar... Gebruik je dan nog eens vanaf het begin AAS, tsjah dan wordt je ongetwijfeld als een genetisch monster afgeschilderd :)!

Om toch ook zelf eens een foto te posten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Natty right? :D

Terug
Naar boven