Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Frank zei juist dat hij hard kwam door die cheat meal :p
Hoe komt die hard door een cheatmeal dan? Ik zag frank in clips hele dag oatmeal (carbs) eten met whey en pindakaas.
Het gehoord dat er in de cheatmeal een stof zat wat ervoor zorgt, volgens mij zat het in de ketchup maar dan ga je toch niet burgers en frieten erbij nemen :p

kqJrcHu.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Die foto hoort toch niet thuis in deze topic?

fotoshop

Hoe komt die hard door een cheatmeal dan? Ik zag frank in clips hele dag oatmeal (carbs) eten met whey en pindakaas.
Het gehoord dat er in de cheatmeal een stof zat wat ervoor zorgt, volgens mij zat het in de ketchup maar dan ga je toch niet burgers en frieten erbij nemen :p

Was volgens mij om maaltijden op te vangen en idd zout opnemen.

Wel aesthetic navel, de kanker :') net een gezwel

Het zit hem voornamelijk in de vetten Little Daddy.
Als je je huiswerk goed hebt gedaan en je bent ripper dan kan je het permitteren om op de dag van de wedstrijd een cheatmaaltijd te nemen, kom je nog harder.
3uur voor de NK 2011 nam ik 3 dubbele whoppers en gevolg was dat ik hard, vol met aders stond.
Je lichaam reageert er zeer intens op;)

Geile gyno idd

Misschien traint hij noooooooooit op maandag (chestday duh) ;)

Gevalletje Palumboism

Phil begint er ook al last van te krijgen helaas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eeuwig zonde

Was die 2e (2012) niet in dubai?

nvm 19 of meer bb'ers waren daar niet

net ff gegoogled wat het is, is wel zwaar k*t als je die ziekte hebt.

index.php?action=dlattach;topic=26737.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mjah te veel aas gebruiken dus eh

Terug
Naar boven