Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
zo buff is hij daar nou ook weer niet hoor, ik ben ook 16 en op die schouders na ben ik groter
haha pics
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo buff is hij daar nou ook weer niet hoor, ik ben ook 16 en op die schouders na ben ik groter
Hoe komt die hard door een cheatmeal dan? Ik zag frank in clips hele dag oatmeal (carbs) eten met whey en pindakaas.Frank zei juist dat hij hard kwam door die cheat meal![]()

Hoe komt die hard door een cheatmeal dan? Ik zag frank in clips hele dag oatmeal (carbs) eten met whey en pindakaas.
Het gehoord dat er in de cheatmeal een stof zat wat ervoor zorgt, volgens mij zat het in de ketchup maar dan ga je toch niet burgers en frieten erbij nemen![]()
Hoe komt die hard door een cheatmeal dan? Ik zag frank in clips hele dag oatmeal (carbs) eten met whey en pindakaas.
Het gehoord dat er in de cheatmeal een stof zat wat ervoor zorgt, volgens mij zat het in de ketchup maar dan ga je toch niet burgers en frieten erbij nemen![]()

Misschien masturbeert hij op maandag en spuit dan in zijn navel.Misschien traint hij noooooooooit op maandag (chestday duh)![]()
Ik zie geen verschil alleen dat hij rechts misschien wat meer vocht vast hielt.Gevalletje Palumboism
Phil begint er ook al last van te krijgen helaas
http://tnation.t-nation.com/forum_images/auto/r/786x0/6/f//6f774_ORIG-phil.jpg
Eeuwig zonde