AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

voor alles is een prijs

Wat houdt die aandoening juist in?

Palumboism

Beetje humoristisch opgezet maar komen wel alle symptomen in voor.

Is nog geen onderzoek naar gedaan, zal over een paar jaar gebeuren als deze gasten ''spontaan'' overlijden en er autopsie uitgevoerd wordt.

Voor mij never GH in ieder geval, al moet je het wel heeeeel erg misbruiken

Palumboism

Is nog geen onderzoek naar gedaan, zal over een paar jaar gebeuren als deze gasten ''spontaan'' overlijden en er autopsie uitgevoerd wordt.

Gebruiken al die pro's op dat niveau GH? (misschien domme vraag, maar heb me nooit verdiept in aas)

Palumboism

Wow, ik dacht altijd dat deze foto gephotoshopped was:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dat is dus echt :eek:

Team Palumboism :roflol:

Gewicht boeit geen k*t. Hij zal waarschijnlijk geen pin hebben geschoten maar oral kuur is makkelijk te nemen, waardoor hij die hardheid krijgt. 10 Jaar 'natty' trainen en ineens na 6 jaar trainen een belachelijke teringsprong omhoog maakt naar een overduidelijk gekuurd fysiek, laten we wel wezen, na een paar jaar natty trainen.... Veel succes om nog grote gains te maken.

Niemand wint kampioenschappen zonder AAS, want elke natural BB contest of wat voor fitness contest dan ook heeft altijd een aantal gasten op de AAS die het winnen, uitzondering daargelaten maar niet Aaron. Dopingtest? Kom je onder een steen vandaan ofzo? Het is zo verdomd makkelijk om niet positief te testen op een dopingtest SMH....
Kies er twee:
Droog
Massa
Natty

Massa&natty! :D Kurkdroog hoeft van mij niet zo, 10-14% is prima (speelt natuurlijk ook mee wat redelijk haalbaar is), vind persoonlijk zelfs wat hoger vet% (tot ong 14 a 15% dan) mooier dan 6%.

Jim Cordova, wel aardig droog maar vind het bij hem nog wel mooi, niet overdreven droog. En dit is natuurlijk een ideaalbeeld, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Oh en buiten dat vind ik zijn filmpjes op youtube echt top! (zijn kanaal)

jim_cordova_muscular_medium.jpg

Massa&natty! :D Kurkdroog hoeft van mij niet zo, 10-14% is prima (speelt natuurlijk ook mee wat redelijk haalbaar is), vind persoonlijk zelfs wat hoger vet% (tot ong 14 a 15% dan) mooier dan 6%.

Jim Cordova, wel aardig droog maar vind het bij hem nog wel mooi, niet overdreven droog. En dit is natuurlijk een ideaalbeeld, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Oh en buiten dat vind ik zijn filmpjes op youtube echt top! (zijn kanaal)

Hij staat ~ 6%

Die kerel staat juist kneiterdroog :roflol:

Ja klopt maar bij hem ziet het er nog wel mooi uit.
Dit vind ik bijv echt lelijk:

NPCCollegiateNationalsMostMuscularOutdoorzoom_ezr.jpg

edit: zo'n beetje precies zelfde opmerking als martyn

Die gast spant aan en houd zijn adem in... als die relax loopt zie je dat niet

edit: zo'n beetje precies zelfde opmerking als martyn
Gast is fat as **** idd
:roflol:

Bullshit, waarschijnlijk is de foto getrokken net voordat hij zijn abs flexte. Dit is ook 2012;

Is ook wel zo, ben toch bang dat t er aan zit te komen. Is niet om heen te gaan te gaan als je mee wilt draaien tegenwoordig.
Hoop heeeeeel stiekem dat alle pro's binnen korte ''afgeschreven'' worden en de nadruk weer op symetrie en proportie ipv massa gelegd wordt.

Terug
Naar boven