Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie geen verschil alleen dat hij rechts misschien wat meer vocht vast hielt.
Damn bizar man, die gasten blijven gewoon door kuren ondanks dat het er totaal niet uit ziet.

Gebruiken al die pro's op dat niveau GH? (misschien domme vraag, maar heb me nooit verdiept in aas)Palumboism
Beetje humoristisch opgezet maar komen wel alle symptomen in voor.
Is nog geen onderzoek naar gedaan, zal over een paar jaar gebeuren als deze gasten ''spontaan'' overlijden en er autopsie uitgevoerd wordt.
Voor mij never GH in ieder geval, al moet je het wel heeeeel erg misbruiken
Gebruiken al die pro's op dat niveau GH? (misschien domme vraag, maar heb me nooit verdiept in aas)
Palumboism
Beetje humoristisch opgezet maar komen wel alle symptomen in voor.
Is nog geen onderzoek naar gedaan, zal over een paar jaar gebeuren als deze gasten ''spontaan'' overlijden en er autopsie uitgevoerd wordt.
Voor mij never GH in ieder geval, al moet je het wel heeeeel erg misbruiken

Kies er twee:Gewicht boeit geen k*t. Hij zal waarschijnlijk geen pin hebben geschoten maar oral kuur is makkelijk te nemen, waardoor hij die hardheid krijgt. 10 Jaar 'natty' trainen en ineens na 6 jaar trainen een belachelijke teringsprong omhoog maakt naar een overduidelijk gekuurd fysiek, laten we wel wezen, na een paar jaar natty trainen.... Veel succes om nog grote gains te maken.
Niemand wint kampioenschappen zonder AAS, want elke natural BB contest of wat voor fitness contest dan ook heeft altijd een aantal gasten op de AAS die het winnen, uitzondering daargelaten maar niet Aaron. Dopingtest? Kom je onder een steen vandaan ofzo? Het is zo verdomd makkelijk om niet positief te testen op een dopingtest SMH....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Droog
Massa
Natty
Kurkdroog hoeft van mij niet zo, 10-14% is prima (speelt natuurlijk ook mee wat redelijk haalbaar is), vind persoonlijk zelfs wat hoger vet% (tot ong 14 a 15% dan) mooier dan 6%.Massa&natty!Kurkdroog hoeft van mij niet zo, 10-14% is prima (speelt natuurlijk ook mee wat redelijk haalbaar is), vind persoonlijk zelfs wat hoger vet% (tot ong 14 a 15% dan) mooier dan 6%.
Jim Cordova, wel aardig droog maar vind het bij hem nog wel mooi, niet overdreven droog. En dit is natuurlijk een ideaalbeeld, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Oh en buiten dat vind ik zijn filmpjes op youtube echt top! (zijn kanaal)
![]()
Die kerel staat juist kneiterdroogMassa&natty!Kurkdroog hoeft van mij niet zo, 10-14% is prima (speelt natuurlijk ook mee wat redelijk haalbaar is), vind persoonlijk zelfs wat hoger vet% (tot ong 14 a 15% dan) mooier dan 6%.
Jim Cordova, wel aardig droog maar vind het bij hem nog wel mooi, niet overdreven droog. En dit is natuurlijk een ideaalbeeld, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Oh en buiten dat vind ik zijn filmpjes op youtube echt top! (zijn kanaal)
![]()

Ja klopt maar bij hem ziet het er nog wel mooi uit.
Dit vind ik bijv echt lelijk:
![]()
Gevalletje Palumboism
Phil begint er ook al last van te krijgen helaas
http://tnation.t-nation.com/forum_images/auto/r/786x0/6/f//6f774_ORIG-phil.jpg
Eeuwig zonde
Die gast spant aan en houd zijn adem in... als die relax loopt zie je dat niet
Gast is fat as **** iddedit: zo'n beetje precies zelfde opmerking als martyn

Bullshit, waarschijnlijk is de foto getrokken net voordat hij zijn abs flexte. Dit is ook 2012;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]