Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Die kop van Arnold bij laatste foto.
How does he get that beard, hmmm

vraag me af hoe arnold eruit zag met baard en ander haircut

vraag me af hoe arnold eruit zag met baard en ander haircut

[afbeelding niet meer beschikbaar]
BenRichards.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen enkele foto's met baard gezien op een paar uit films na die er een beetje nep uitzien.

En haar altijd hetzelfde inderdaad:

arnold-schwarzenegger2.jpg

Rest:
Arnold-Schwarzenegger-Young-Photos-40.jpg

tumblr_m09415dbY91qi90syo1_250.jpg

En later:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
+++++

• Like
Waarderingen: kane

Wat 70% al zeker wist en 90% vermoedde (hoop ik :P). Ik geef hem groot gelijk dat hij al die tijd niet heeft toegegeven te hebben gebruikt. Echter vind ik het irritant dat hij in veel filmpjes als natural bodybuilder wilt overkomen en zichzelf telkens maar verdedigt. Heb ik liever dat hij er nooit over begint en bij vragen erover er gewoon omheen draait maar toegeeft noch ontkent. Zou mij ook de logische keuze lijken aangezien je wanneer je het toegeeft waarschijnlijk direct alle sponsors en misschien wel elke mogelijke baan in die sector vaarwel kan zeggen.

ik geloof van elke bb'er die inbf/nga wedstrijden wel dat ze natty zijn, die gasten moeten naast standaard tests ook nog een leugendetector afleggen, lijkt me vrij lastig om te cheaten

ik geloof van elke bb'er die inbf/nga wedstrijden wel dat ze natty zijn, die gasten moeten naast standaard tests ook nog een leugendetector afleggen, lijkt me vrij lastig om te cheaten

Zo'n test omzeilen is zeker mogelijk..

is het dan mogelijk om zelf je hartslag, zweet, warmte etc. te veranderen terwijl het gemeten word?

(niet eens sarcastisch)
not sure if srs.

Op zo'n wedstrijd staat iedereen sowieso te zweten te trillen of andere mankementen op zo'n vp / vocht gehalte.

Van wie heb je dat gehoord van die detectors?

Terug
Naar boven