Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me af hoe arnold eruit zag met baard en ander haircut
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jaar progressie
Zijn twee Nederlanders en broers van elkaar
die quads! monsterlijk fysiek.
Maar zou niet met hem willen ruilen, wat een kop.....
bovenlichaam lijkt op dat van Jay

als je olie sjeik ben hoef je nie sponsorIk zou zekerrrrrrrr willen ruilen.. Alleen ik zou het nooit kunnen bijhouden.. Heb geen sponsors![]()
). Ik geef hem groot gelijk dat hij al die tijd niet heeft toegegeven te hebben gebruikt. Echter vind ik het irritant dat hij in veel filmpjes als natural bodybuilder wilt overkomen en zichzelf telkens maar verdedigt. Heb ik liever dat hij er nooit over begint en bij vragen erover er gewoon omheen draait maar toegeeft noch ontkent. Zou mij ook de logische keuze lijken aangezien je wanneer je het toegeeft waarschijnlijk direct alle sponsors en misschien wel elke mogelijke baan in die sector vaarwel kan zeggen.http://www.youtube.com/watch?v=EH4n9Vo6kyI
Voor al die natty fanboys. Who's next? Gregg Plitt? Aaron Curtis? Jeff Seid? Lazar Angelov? Gymfag crew?
ik geloof van elke bb'er die inbf/nga wedstrijden wel dat ze natty zijn, die gasten moeten naast standaard tests ook nog een leugendetector afleggen, lijkt me vrij lastig om te cheaten
not sure if srs.is het dan mogelijk om zelf je hartslag, zweet, warmte etc. te veranderen terwijl het gemeten word?
(niet eens sarcastisch)