AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ik geloof van elke bb'er die inbf/nga wedstrijden wel dat ze natty zijn, die gasten moeten naast standaard tests ook nog een leugendetector afleggen, lijkt me vrij lastig om te cheaten
maar een leugendetector wordt niet al bewijs gezien :D tis 98% kans ofso dat die leugendetector het goed heeft, maar door die 2 procent maakt het geen officieel bewijsmiddel

Mythbuster of zo'n andere show hadden volgens mij in het verleden een test gedaan in hoeverre zo'n polygraaf test valt te omzeilen, of in ieder geval de resultaten te beïnvloeden. De NPC in de VS schijnt sowieso een zooitje te zijn qua tests, zijn ook genoeg topics over op BB.com.. Die schijnen ook met polygraaf tests (=onbetrouwbaar) te werken en soms een urinetest (=dure test), en zelfs urine tests zijn te omzeilen (zie video Jason Blaha). Rob Riches heeft blijkbaar verkeerd getimed met zijn AAS, positief getest op avanar schijnt?

http://www.youtube.com/watch?v=x9eeT5eN2fQ

En daarnaast, polygraaf tests mogen ook niet als juridisch bewijs worden gebruikt in de VS, omdat ze niet 100% betrouwbaar zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Polygraph

Edit, wat Patje16 dus als heeft getypt :)

Mythbuster of zo'n andere show hadden volgens mij in het verleden een test gedaan in hoeverre zo'n polygraaf test valt te omzeilen, of in ieder geval de resultaten te beïnvloeden. De NPC in de VS schijnt sowieso een zooitje te zijn qua tests, zijn ook genoeg topics over op BB.com.. Die schijnen ook met polygraaf tests (=onbetrouwbaar) te werken en soms een urinetest (=dure test), en zelfs urine tests zijn te omzeilen (zie video Jason Blaha). Rob Riches heeft blijkbaar verkeerd getimed met zijn AAS, positief getest op avanar schijnt?

http://www.youtube.com/watch?v=x9eeT5eN2fQ

En daarnaast, polygraaf tests mogen ook niet als juridisch bewijs worden gebruikt in de VS, omdat ze niet 100% betrouwbaar zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Polygraph

Edit, wat Patje16 dus als heeft getypt :)

ik heb het dan ook niet over de npc

Nee oké, maar stel ze vragen: Gebruik je anabolen (...) om (in dit geval) de INBF schade te berokkenen/op te lichten? Wat als je ''ja'' antwoord, maar er worden geen verdachte pieken waargenomen in de polygraaf?

Zyzz / Josef Rakich.

Rob Riches superfysiek

8186508195_9bdb961c02.jpg

En claimen dat hij natty is.(wat ik wel begrijp) Maar iedereen hem altijd verdedigen...:roflol: Prachtig fysiek, dat wel.

Haha die lul schuift het nu af op Craze, en dat hij daar op positief heeft geplast.. En natuurlijk mensen stiekem naar zijn site lokken :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Die gasten moeten toch wel excuses maken voor alles.
Ze verdienen hun geld door wedstrijden en sponsors.

nm192x.png

Toch jammer dat er een heel leger van zijn fans hem nu zitten te verdedigen dat het echte de 'Craze' was waarom hij positief testte. Hoe bedoel je een plaat voor je gezicht.

vind het ook wel zielig voor rob nu, ookal is het zijn eigen fout ;p
vraag me af wat er nu met hem gaat gebeuren

Je vind het zielig voor een kerel die heel de boel belazerd?

Zeker dat er geen homo-erotische gevoelens achter zitten?

Verwacht was dat hij met een of ander belachelijk excuus zou komen waardoor de goedgelovige fans hem nog wel blijven volgen waardoor hij zijn sponsers etc niet gaat kwijtraken dus hij blijft gewoon geld in het laatje krijgen.

En dat ene excuus is nu alsof er iets in zijn 'craze' preworkout zat. :roflol:

De fitness/bodybuilding industrie is erop berekend dat er weleens iemand is die positief test. Hiervoor hebben ze papieren al klaarliggen dat het uiteraard geen AAS-substantie was maar DMAA of iets dergelijks; hun willen uiteraard zelf geen gezicht verliezen of een goede fitnessatleet(zoals Rob), die veel geld verdient, wegdoen.

Eeuwige geneuzel over natty of niet. Alsof je met anabolen automatisch leip gespierd word...-_-". Blijft knap en heb er respect voor! Mama heeft me wel altijd geleerd dat je niet mag liegen:D

Eeuwige geneuzel over natty of niet. Alsof je met anabolen automatisch leip gespierd word...-_-". Blijft knap en heb er respect voor! Mama heeft me wel altijd geleerd dat je niet mag liegen:D

Punt niet. Deze man deed heel de tijd holier-then-thou alsof hij natty was en verdiende er geld mee, terwijl iedereen die iets van aas kent het van mijlenver zag.

Dat hij nu op zijn bek gaat heeft iets van karma.

Laatst bewerkt:
Dan ben je dus echt een knuppel

Punt niet. Deze man deed heel de tijd holier-then-thou alsof hij natty was en verdiende er geld mee, terwijl iedereen die iets van aas kent het van mijlenver zag.

Neem aan dat je net zo'n mening hebt tegen de rest van alle physique atleten.

Het "probleem" is iedereen wil/hoopt graag dat die heren naturel zijn omdat het een opsteker is voor de eigen geleverde inspanningen. Fact is most of them zijn gewoon zwaar aan de juice! To be clear ik veroordeel dit helemaal niet vind het alleen hilarisch hoe mensen zo graag vast willen houden een utopie van een schone sport!

Nope, enkel diegene hun faam te danken hebben aan het "natural zijn" en er nog mee te koop lopen.
Elke physique atleet verkoopt zo zijn naam die ik ken via het internet.
Dit is voor de meeste doorsnee mensen het randje van geloofwaardigheid van wat een persoon naturel kan behalen , deze atleten zullen dit promoten en gebruiken.

Kreeg laatst een filmpje te zien van een physique gozer (Mat Ogus?) over zijn grap omtrent het gebruik (half natty) heb daar zeer zeker respect voor zijn openhartigheid maar met een knipoog.

Terug
Naar boven