XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Zullen wel veel mensen zijn die niet van Zyzz houden, maar door hem ben ik begonnen met trainen en zijn lichaam is mijn uiteindelijke doel :)

Naast Zyzz vind ik Lazar Angelov ook echt een killer physique hebben;

En ja inderdaad, dit zijn meer fitness models dan bodybuilders (als je ze vergelijkt met Kai Greene en Ronnie)
Begin dan maar alvast met snuiven en spuiten.

Laat mensen lekker de zooi in hun lichaam spuiten/snuiven/inhaleren die zij willen, zitten ze mij iig niet mee dwars.
Als ik in mijn omgeving van bekenden te horen krijg dat iemand echt te ver gaat, dagelijks/wekelijks gebruik van
middelen zwaarder dan alcohol & wiet en er met moeite een week of langer vanaf kunnen blijven zeg ik er
wel wat van, maar alsnog eigen keuze.

Denk dat drugsgebruik recreatief in sommige situaties juist behoorlijk positief kan zijn. Stel je wil 1 x per twee weken
een goeie hoeveelheid drinken of een keer blowen, en als je daar elke keer veel naar uit kijkt kan die ontspanning
die daar bij komt kijken misschien wel behoorlijk positief werken op je mindset en stressniveaus.

Als je na veel te hebben gebruikt maanden lang niet meer gebruikt kun je die hele cyclus van ‘’cravings’’ enzo wel doorbreken,
maar als je het nog lekker vindt om bv in je studietijd een paar jaar eens in de paar weken te willen blowen,
dit weinig impact heeft op je fysieke, mentale en sociale gezondheid, why not?

Het gaat echt te ver imo als het gebruik zoveel impact heeft dat het leven van zowel de gebruiker als zijn/haar omgeving
er op sociaal vlak e.d. door ontwricht raakt.
Probeer het allemaal dus niet goed te praten en vindt dat velen behoorlijk doorslaan mbt gebruik,
maar moet je lekker zelf weten, en als je het niet aan anderen wilt vertellen doe je dat gewoon niet.

Zelfde geldt voor mij dus mbt gebruik van aas en zo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zyzz heeft het streeffysiek voor mij, hier is ie imo op zijn top.

rhoden-wins-dallas.jpg

tumblr_m3l1b3b1MY1r5g5rzo1_500.jpg

Wat waren zijn stats nou eigelijk?
srs question aangezien ie tegen de 190 aan zat toch of lijkt dat maar zo?

Laatste dat ik las was 95-96kg met laag vetpercentage.

Edit: karma berichtje van lloydatoni; "lig nu op het balkon in golds gym plus schandalig kort broekje hoor" Gelieve je zwakzinnig en enigzins gay berichtje in het vervolg voor jezelf te houden.

Laatst bewerkt:
markus_ruhl_4.jpg

Edit: karma berichtje van lloydatoni; "lig nu op het balkon in golds gym plus schandalig kort broekje hoor" Gelieve je zwakzinnig en enigzins gay berichtje in het vervolg voor jezelf te houden.

aangetast in je coïtusualiteit?
Moet je kunnen hebben als Pua zijnde

aangetast in je coïtusualiteit?
Moet je kunnen hebben als Pua zijnde

Ik wist niet dat pua's dergelijke verwijfde berichtjes stuurden. Zo'n zaken sturen bff's meestal naar elkaar.

Terug
Naar boven