MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

q3BRWAz.jpg

Beste front double biceps gaat naar:

Shawn-Rhoden-rebodybuilding-5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kai-Greene-Mr-Olympia-20121.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rc163.jpg

SergioOliva.jpg

?

shawn rhoden

Laatst bewerkt:
Sergio 2e

Arnold. Klassieke style & pose.

1 Sergio
2 Arnold
3 Flex

Ik stem op Brian

Brian+Buchanan1.jpg

Wow beest met dames taille...

haha al die arnie fanboys fags

27' waist volgens mij

Brian_Buchanan_26.jpg

Lazar Angelov, Zyzz en kai Greene

haha al die arnie fanboys fags

het is ook gewoon gelijk datgene wat hij uitstraalt.
Bijna niks anders voor nodig :P
+ dat ie zn romp wat schuin naast zn benen plaatst als je begrijp wat ik bedoel...
bovenste 3 foto's doen ze dat allemaal een beetje en vind ik er gelijk een
stuk mooier uitzien

Die bovenste en anders arnold.
Kay's biceps zien er wel gruwelijk uit (triceps ook trouwens) maar vind het er in het totaalplaatje niet super uitzien. En die abs van ronnie zien er niet uit.

Ik dacht altijd dat Flex Wheeler de beste zou zijn maar nu ik die Brian Buchanan heb gezien weet ik het niet meer...
Maar kom op Arnold, neeeej man, ja zijn persoonlijkheid maar zijn fysiek wint nooit van die 2.

Ps. Weet iemand wat er met Brian Buchanan is gebeurd?

Ik dacht altijd dat Flex Wheeler de beste zou zijn maar nu ik die Brian Buchanan heb gezien weet ik het niet meer...
Maar kom op Arnold, neeeej man, ja zijn persoonlijkheid maar zijn fysiek wint nooit van die 2.

Ps. Weet iemand wat er met Brian Buchanan is gebeurd?

Zn fysiek zou idd misschien nu niet winnen in wedstrijdn door het gebrek aan massa ivm de rest en de standaarden die nu toch vaak worden gesteld, ook al was arnold zelf soms ook richting de 120 kg, ook on stage??
Zou nu nog steeds naast de rest van de nu beginnende, opkomende pro's bijvoorbeeld kunnen staan en op veel vlakken, nog steeds, als beste tot zijn recht komen.
Toen al met op den duur voor de ''esthetische'' kant van bb aardig grote benen erbij en natuurlijk een ziek huge bovenlichaam wat voornamelijk nog steeds zeer impressive
zou overkomen op een podium.
Ook aardig lengteverschil maar juist datgene wat arnold ook sterk in zn rollen maakt in bv de eerste terminator films, waarbij je niet echt kunt zeggen dat het om zn dialogen draait,
is zn charisma en uitstraling, maar ook verhoudingen en,voor in die tijd, op het podium erg lage vetpercentages.

Verklaring Rob Riches: [Link niet meer beschikbaar]

Zn fysiek zou idd misschien nu niet winnen in wedstrijdn door het gebrek aan massa ivm de rest en de standaarden die nu toch vaak worden gesteld, ook al was arnold zelf soms ook richting de 120 kg, ook on stage??
Zou nu nog steeds naast de rest van de nu beginnende, opkomende pro's bijvoorbeeld kunnen staan en op veel vlakken, nog steeds, als beste tot zijn recht komen.
Toen al met op den duur voor de ''esthetische'' kant van bb aardig grote benen erbij en natuurlijk een ziek huge bovenlichaam wat voornamelijk nog steeds zeer impressive
zou overkomen op een podium.
Ook aardig lengteverschil maar juist datgene wat arnold ook sterk in zn rollen maakt in bv de eerste terminator films, waarbij je niet echt kunt zeggen dat het om zn dialogen draait,
is zn charisma en uitstraling, maar ook verhoudingen en,voor in die tijd, op het podium erg lage vetpercentages.
Hij heeft het over die front double bicep pose, niet over wie de beste allertijden is, eihoofd.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 13:18 ----------

Verklaring Rob Riches: [Link niet meer beschikbaar]
Dus hij gebruikt andermans sups ipv van zijn eigen merk? Goh wat gunstig voor hem.

Terug
Naar boven