XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

yeah-cgi-arnold.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.945
Heren (en dames),

Na twee jaar afwezigheid ben ik terug. De reden dat ik afwezig was, is omdat ik elke keer als ik op DBB kwam een virusmelding kreeg :O

Wie ben ik nou? Ik ben de starter van deze epische topic! Een topic waarvan de bedoeling was om het lichaam te plaatsen dat je daadwerkelijk denkt te bereiken, maar ja, na de eerste pagina is volgens mij die bedoeling al genegeerd. Het onderwerp van deze topic is nagenoeg (enkele mensen houden zich nog wel aan het doel van de topic) verworden tot de meest brute lichamen plaatsen die je (in je dromen) zou willen hebben.

Hoe dan ook, ik ben blij er weer te zijn :)

Hierbij een bijdrage van mij:
1004.0_standard_352.0.jpg

1.73 en 85 kg

Welcome back ;)
Als we het over sporterslichamen hebben hoop ik nog wel ooit richting Haye te bereiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #23.947
srs dat fysiek ziet er echt niet uit, klopt voor geen meter imo

Streef fysiek voor mij. Sowieso props voor Josef Rakich, geloof best dat 'ie natty is.

Ik denk toch altijd dat voor zo'n lichaam (aangenomen dat hij naturel is) toch echt wel zwarte genen nodig zijn :D

Ben ook geen nederlander :(
Surinaams/Zweeds.
Ben zelf ook niet van plan om voor eeuwig naturel te blijven, dus het zal zeker haalbaar zijn.
(Jaar of 7 hahahaha)

[Link niet meer beschikbaar]

Streef fysiek voor mij. Sowieso props voor Josef Rakich, geloof best dat 'ie natty is.

Eat clean, tren hard :roflol:

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:40 ----------

Ben ook geen nederlander :(
Surinaams/Zweeds.
Ben zelf ook niet van plan om voor eeuwig naturel te blijven, dus het zal zeker haalbaar zijn.
(Jaar of 7 hahahaha)

Dat zijn goede genen :D

Heren (en dames),

Na twee jaar afwezigheid ben ik terug. De reden dat ik afwezig was, is omdat ik elke keer als ik op DBB kwam een virusmelding kreeg :O

Wie ben ik nou? Ik ben de starter van deze epische topic! Een topic waarvan de bedoeling was om het lichaam te plaatsen dat je daadwerkelijk denkt te bereiken, maar ja, na de eerste pagina is volgens mij die bedoeling al genegeerd. Het onderwerp van deze topic is nagenoeg (enkele mensen houden zich nog wel aan het doel van de topic) verworden tot de meest brute lichamen plaatsen die je (in je dromen) zou willen hebben.

Hoe dan ook, ik ben blij er weer te zijn :)

Hierbij een bijdrage van mij:
http://cdn2.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/11232923/1004.0_standard_352.0.jpg

1.73 en 85 kg

Paulo Filho, ****ing hard haha. De guy is een beest.

Off topic: ken je dat filmpje van zn training in Brasil. Gooien met een roestige barbell op een veldje, rennen met 3 of 4 man op zn rug en grapplen op een terras. Epic haha.

• #23.956
Paulo Filho, ****ing hard haha. De guy is een beest.

Off topic: ken je dat filmpje van zn training in Brasil. Gooien met een roestige barbell op een veldje, rennen met 3 of 4 man op zn rug en grapplen op een terras. Epic haha.

Volgens mij komt Arona daarna ook even ene kijkje nemen. Die heeft overigens ook een superlichaam:

rocardo-arona.jpg

1.80 en 95 kg

Niet mijn ideale lichaam ofzo, maar als we dan toch buffe vechters erbij gaan halen:
brock lesnar
met een mooi broekje :roflol:
tumblr_mi2h8hQKul1r6d97so2_250.png

Brock-Lesnar.jpg
1.91M, 130kg

Niet mijn ideale lichaam ofzo, maar als we dan toch buffe vechters erbij gaan halen:
brock lesnar
met een mooi broekje :roflol:
tumblr_mi2h8hQKul1r6d97so2_250.png

Brock-Lesnar.jpg
1.91M, 130kg

sick man... weer over de spuit maar boeie....
deze zet hem...
die van 1.80 met 95 kg is ook huge en ziek beest met talent..
maar sommige mensen kunnen dat natty bereiken (myostatin problemen
of groeihormoon gezeik of gewoon test?)
kun je ook niet natty noemen maar een afwijking

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 10:34 ----------

nu zal ik dit topic niet meer met mijn mening vervuilen

[Link niet meer beschikbaar]

Sorry to burst your bubble. Maar check even die ader op zijn linker arm (rechts voor ons)

Dat adervolume krijg je niet van wat L-Arginine lol + rode huid rond de nek.

/excuse me als ik een natty flamewar start

Terug
Naar boven