MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

OYIJMHT4pRE.jpg

Denk dat ze kwa % helemaal niet super vet zijn. maar het zijn wel de bazen der bazen

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 11:39 ----------

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1045232_10151492613406587_729916409_n.jpg

http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1011970_679973475352960_1653749652_n.jpg
ook paar nederlanders ertussen. jarno hams, dennis van beusekom en fouad

ja qua kracht zijn ze zeker ziek sterk denk ik...maar gewoon dat je geen nek meer hebt, en dan zo'n hoofd als een bulldog haha :o

valt ook genoeg te zzeggen over die clenners zoals die net als laatste weer tegen komt :D
of t nou clean of niet clean, dik of niet dik, nek of geen nek is/heeft het wordt hier toch
wel afgezeken!

ja qua kracht zijn ze zeker ziek sterk denk ik...maar gewoon dat je geen nek meer hebt, en dan zo'n hoofd als een bulldog haha :o

Waar zal dat door komen geen nek? naast het hoge bf heeft volgens mij de ontwikkeling van de nek ook een grote invloed. mijn nek is denk al het dubbele in breedte toegenomen sinds ik train. en daarbij zijn mn traps 2 keer zo hoog geworden. zo kort je de boel wel flink in

sowieso, neem gewoon de houding van sommigen van hun erbij
en je krijgt dit effect denk ik al.... Bij de 1 valt het meer op dan
de ander iig, als iedereen zo'n lange nek als cristiano ronaldo zou hebben bv zou
bij veel mensen ook aardig apart eruit zien (gozer heeft grote, gespierde nek en
nog behoorlijk lang ook!)

Wat oldschool physiques:

steve_reeves_01.jpg

20060809143222.jpg

serge+nubret2.jpg

old-school-bodybuilding.jpg

nice man! mooi broekje..
en klopt wel wat je zegt over die andere foto, beetje als serge nubret :P

Steve Reeves!
Wat een eindbazen fysiek heeft die gast ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met baard is hij ook aesthetic as ****

StvReeves-beard.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe sick naast een ''normaal'' mens !

aceto is de nieuwe god op het gebied van voeding

Begin dan maar alvast met snuiven en spuiten.

Vergeet niet een saunatje te pakken zo nu en dan :thumbs:

Waar slaan deze onrespectvolle reacties op?
Ik kreeg geen notificatie vandaar dat ik zo laat reageer, maar jezus zeg.

Hij is een inspiratie voor velen, wat hij heeft gedaan in zijn leven is aan hem,
maar zijn boodschap was duidelijk (ik schrijf dit voor de koppige idioten die dit niet zien);

''Everybody, one day will die and be forgotten. Act and behave in a way that will make you interesting and fun,
**** a mundane predictable life working monday to friday with something you derive no pleaseure from;
just live life out till you grow old and wither from relationships, don't be afraid to get out there and **** what everyone else thinks.
Thrust me, it's alot more fun that way''

Persoonlijk zal ik niet aan drugs, anabolen o.i.d doen, maar dit was ook helemaal niet zijn boodschap.
Het was het bovenstaande, en dat mag je opnemen zoals JIJ dat wil, dat is het mooie aan een eigen
wil hebben he ;)

Reden van Zyzz's gedrag op het internet (troll), was om beroemder te worden en zijn boodschap te delen.
In plaats van dit alles te typen had ik net zo goed 'you mad' kunnen neerzetten, maar ik ben die arrogante mensen nu wel zat en wou dit even ten aandacht brengen.

Ik zal hier verder niet op ingaan, want ik heb wel wat beters te doen :)
Laatste post in dit topic :p

En als afsluiter van deze post;

Terug
Naar boven