MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

:roflol:
strong 2e post is strong

Waar slaan deze onrespectvolle reacties op?
Ik kreeg geen notificatie vandaar dat ik zo laat reageer, maar jezus zeg.

Hij is een inspiratie voor velen, wat hij heeft gedaan in zijn leven is aan hem,
maar zijn boodschap was duidelijk (ik schrijf dit voor de koppige idioten die dit niet zien);

Persoonlijk zal ik niet aan drugs, anabolen o.i.d doen, maar dit was ook helemaal niet zijn boodschap.
Het was het bovenstaande, en dat mag je opnemen zoals JIJ dat wil, dat is het mooie aan een eigen
wil hebben he ;)

Reden van Zyzz's gedrag op het internet (troll), was om beroemder te worden en zijn boodschap te delen.
In plaats van dit alles te typen had ik net zo goed 'you mad' kunnen neerzetten, maar ik ben die arrogante mensen nu wel zat en wou dit even ten aandacht brengen.

Ik zal hier verder niet op ingaan, want ik heb wel wat beters te doen :)
Laatste post in dit topic :p

En als afsluiter van deze post;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij gebruikte een teringzooi aan AAS, en bij sommige foto's kon je zelfs nog afvragen of hij wel gewichten heften.
Hij snoof zich elk weekend helemaal vol.
Hij rookte zich de t*ring in.
Hij gebruikte elke drug die jij je maar kan verzinnen. 24/7 clen zodat hij 24/7 kan junken.
Hij handelde in drugs.
Hij stierf op zijn 22e door zijn drugsgebruik.

Een echte inspiratie.

Hij gebruikte een teringzooi aan AAS, en bij sommige foto's kon je zelfs nog afvragen of hij wel gewichten heften.
Hij gebruikte elke drug die jij je maar kan verzinnen. 24/7 clen zodat hij 24/7 kan junken.
Hij handelde in drugs.

Een echte inspiratie.

nummertje 5 is bullshit, ook is clen echt geen wondermiddel
tevens met een k*t dieet zou het haast geen **** helpen

Inderdaad een waardeloze inspiratiebron die meer een negatief beeld heeft neergezet van fitnes dan positief was dus gewoon een idioot en nu is ie door eigen schuld dood ;)

Je wilt zeggen dat hij niet in drugs handelde? Hij en z'n crew hebben een shitload aan AAS goedkoop ingekocht en verkocht in sportscholen, waarom was hij in Thailand denk je? Met Sharky the beefen? Toegegeven, Zyzz is nog de meest respectabele van het groepje, maar zijn broer is alles behalve dat. En als je genoeg in je donder steekt dan maakt het niet zoveel meer uit, het is niet alsof 8% lastig te behalen is.

zijn bijna continue gebruik van hgh en tren daarentegen... Wat was het ook alweer, 8iu en 150mg/ed. Add the coke...

Laatst bewerkt:
Het gaat over lichamen toch? Of moet het ook je ideale persoon zijn...

Teveel gejank hier.

Nasser+El+Sonbaty.jpg

Mack dat is gemeen om hem na zo'n gesprek te posten ;)

Je wilt zeggen dat hij niet in drugs handelde? Hij en z'n crew hebben een shitload aan AAS goedkoop ingekocht en verkocht in sportscholen, waarom was hij in Thailand denk je? Met Sharky the beefen? Toegegeven, Zyzz is nog de meest respectabele van het groepje, maar zijn broer is alles behalve dat. En als je genoeg in je donder steekt dan maakt het niet zoveel meer uit, het is niet alsof 8% lastig te behalen is.

nee, had t over dat ie iedere dag junkte icm clen

nee, had t over dat ie iedere dag junkte icm clen

Ik kan je vertellen Clen is echt geen wondermiddel en al helemaal niet om mee te junken. Want op den duur gaan je kaken gewoon pijn doen van het kauwen haha. Halotestin zal eerder helpen ;). In combi kortwerkende esters en tren. Maar niet vergeten waarschijnlijk heeft deze man in zijn leven vet gehad zo'n typische typje dat altijd droog is wat die ook eet is per definitie geen clen voor nodig maar goede genen

Jaja halotestin zal helpen

Hij handelde in drugs.

Een echte inspiratie.

Wat een bullshit man.

Hij deed ook heroin en meth en handelde in organen

enige positieve is dat ie sommige jonge gastjes uit hun schulp heeft laten komen,
dat die mensen dan letterlijk de persoonlijkheid van hun '''held'' willen overnemen is dan weer een stap
in de verkeerde richting imo ;D...

sickness, lijkt wel die jacko, zuid-afrikaan, maar dan nog weer wat buffer

Lazar-Angelov-Interview.jpg

Lazar _O_

Terug
Naar boven