Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

zeer bruut lichaam heeft die gast, maar hij is 1 van de weinige mannen imo die een baard een beetje gay
eruit kan laten zien :P

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 12:56 ----------

niet zo gay als die foto daarna haha!

tumblr_movdyz9Qjv1qz7b12o1_500.jpg

Geweldig! Dikke rug en zo'n taille. Wie is t?

http://www.youtube.com/watch?v=CzzcSeFq4h8

geniaal filmpje, :roflol:, had ezravdb al gepost in een ander topic.

Bodies zijn ook nog wel goed maar inhoud beter:P

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 14:12 ----------

misschien al wel in dit topic gepost trouwens..

Mijn god wat zijn die Zyzz-fanboys irritant. Als ik toch een moderator was he :o.....

Mijn god wat zijn die Zyzz-fanboys irritant. Als ik toch een moderator was he :o.....

http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19

Is wel wat voor jou. Elke Zyzz post/topic wordt verwijderd.

Dan wat? Zou je ze bannen/posts verwijderen omdat je niet akkoord gaat met hun ook al doen ze niemand iets kwaad of beledigen ze niemand? Veel mensen zouden blijven dan.

Op de misc gebeurt het, maar daar heerst een volle dictatuur door TP.

Laatst bewerkt:
tp?

Hij gebruikte een teringzooi aan AAS, en bij sommige foto's kon je zelfs nog afvragen of hij wel gewichten heften.
Hij snoof zich elk weekend helemaal vol.
Hij rookte zich de t*ring in.
Hij gebruikte elke drug die jij je maar kan verzinnen. 24/7 clen zodat hij 24/7 kan junken.
Hij handelde in drugs.
Hij stierf op zijn 22e door zijn drugsgebruik.

Een echte inspiratie.
Late reactie, maar evengoed:
Pls tell moar oh almighty coexistence
Wat een bullshit is dit zeg :roflol: broscience op z'n best deze post.

Late reactie, maar evengoed:
Pls tell moar oh almighty coexistence
Wat een bullshit is dit zeg :roflol: broscience op z'n best deze post.
Not sure if srs, iedereen weet dat hij een junkie was en dat hij uiteindelijk daardoor dood is gegaan. Ja hij zal zijn hele leven ook wel wat aan z'n hart hebben gehad wat ook heeft meegeholpen natuurlijk.

Ohja hij was echt wel een sickkunt en leefde een tof leven, maar als inspiratie voor bodybuilding heb ik nooit echt begrepen, zijn fantastische aanhechtingen maakte zijn fysiek, voorderest, meh. Inspiratie voor een bepaalde gedachtegang kan ik mij beter voorstellen, ook precies de reden waarom hij zo populair is geworden, en hij bracht de lulz.

Ben wel benieuwd naar je bronnen voor 't dealen, de foto's waarvan je dacht dat hij niet eens aan bb deed, bron van elke drug die je maar kunt verzinnen gebruiken en elk weekend.
En kom aub niet aan met posts van mensen op bb.com, want geruchten kan iedereen de wereld in slingeren.
Overdrijven is ook een kunst he kerel.

Ben wel benieuwd naar je bronnen voor 't dealen, de foto's waarvan je dacht dat hij niet eens aan bb deed, bron van elke drug die je maar kunt verzinnen gebruiken en elk weekend.
En kom aub niet aan met posts van mensen op bb.com, want geruchten kan iedereen de wereld in slingeren.

Zijn broer is volgens mij er voor opgepakt.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:00 ----------

Ik leef nog volop :D

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 14:07 ----------

In BB kringen gebeuren gekkere dingen ;)

True maar waarom zou hij bb perse een negatie imago geven? Hij gebruikte aas, net als ziek veel mensen... T enige waarom het bij hem erg was was omdat hij populair was bij de jongeren en daarom mogelijk onverantwoord aas gebruik stimuleert.

Zijn broer is volgens mij er voor opgepakt.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:00 ----------

True maar waarom zou hij bb perse een negatie imago geven? Hij gebruikte aas, net als ziek veel mensen... T enige waarom het bij hem erg was was omdat hij populair was bij de jongeren en daarom mogelijk onverantwoord aas gebruik stimuleert.

Voor het dealen bedoel je? Klopt ja, geeft niet aan dat hij 't deed. Zal wel idd, maar beetje liggen janken over hoe slecht hij wel niet was en alles lopen overdrijven is ook weer iets anders he.

Zeg ik dat hij 'slecht' is? Zeg ik dat hij niet aan BB deed?
http://www.bbmisc.com/forum/showthread.php?846-ITT-Post-intredasting-rare-Zyzz-stuff-(srs)

Ga daar maar even rondzoeken. Staan ook grappige dingen in :roflol: maar post die maar in het Centraal Zyzz topic, even OT:

tumblr_lzrpl3ftQy1r4e47xo1_400.jpg

lh280.jpg

Buiten het feit van al zijn negatieve acties.. heeft hij toch een mooi fysiek weten op te bouwen. Moet nog steeds hard werk verricht worden om zoiets te doen, ook met AAS.

tumblr_mmuz00oWN01rw08e4o1_500.jpg

Terug
Naar boven