- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad een waardeloze inspiratiebron die meer een negatief beeld heeft neergezet van fitnes dan positief was dus gewoon een idioot en nu is ie door eigen schuld dood![]()

Jaar tren spuiten is volledig verantwoord hoor, zou t iedereen aanraden

, had ezravdb al gepost in een ander topic.
Mijn god wat zijn die Zyzz-fanboys irritant. Als ik toch een moderator was he.....
Mijn god wat zijn die Zyzz-fanboys irritant. Als ik toch een moderator was he.....
Dan wat? Zou je ze bannen/posts verwijderen omdat je niet akkoord gaat met hun ook al doen ze niemand iets kwaad of beledigen ze niemand? Veel mensen zouden blijven dan.

Late reactie, maar evengoed:Hij gebruikte een teringzooi aan AAS, en bij sommige foto's kon je zelfs nog afvragen of hij wel gewichten heften.
Hij snoof zich elk weekend helemaal vol.
Hij rookte zich de t*ring in.
Hij gebruikte elke drug die jij je maar kan verzinnen. 24/7 clen zodat hij 24/7 kan junken.
Hij handelde in drugs.
Hij stierf op zijn 22e door zijn drugsgebruik.
Een echte inspiratie.
broscience op z'n best deze post.Not sure if srs, iedereen weet dat hij een junkie was en dat hij uiteindelijk daardoor dood is gegaan. Ja hij zal zijn hele leven ook wel wat aan z'n hart hebben gehad wat ook heeft meegeholpen natuurlijk.Late reactie, maar evengoed:
Pls tell moar oh almighty coexistence
Wat een bullshit is dit zegbroscience op z'n best deze post.
Ben wel benieuwd naar je bronnen voor 't dealen, de foto's waarvan je dacht dat hij niet eens aan bb deed, bron van elke drug die je maar kunt verzinnen gebruiken en elk weekend.
En kom aub niet aan met posts van mensen op bb.com, want geruchten kan iedereen de wereld in slingeren.
Overdrijven is ook een kunst he kerel.
Ik leef nog volop
---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 14:07 ----------
In BB kringen gebeuren gekkere dingen![]()
Zijn broer is volgens mij er voor opgepakt.
---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 22:00 ----------
True maar waarom zou hij bb perse een negatie imago geven? Hij gebruikte aas, net als ziek veel mensen... T enige waarom het bij hem erg was was omdat hij populair was bij de jongeren en daarom mogelijk onverantwoord aas gebruik stimuleert.
Zeg ik dat hij 'slecht' is? Zeg ik dat hij niet aan BB deed?Ben wel benieuwd naar je bronnen voor 't dealen, de foto's waarvan je dacht dat hij niet eens aan bb deed, bron van elke drug die je maar kunt verzinnen gebruiken en elk weekend.
En kom aub niet aan met posts van mensen op bb.com, want geruchten kan iedereen de wereld in slingeren.
Overdrijven is ook een kunst he kerel.
maar post die maar in het Centraal Zyzz topic, even OT: