MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Lazar Angelov

Breder hoeft ook echt niet voor mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou als je die massa bereikt op dat vetpercentage ben je al best breed hoor

Klopt, iets breder is altijd welkom toch haha, maar ik zie mensen hier echt van die beesten posten die 100KG wegen met 9procent vetpercentage, dat hoeft ook weer niet voor mij haha

Klopt, iets breder is altijd welkom toch haha, maar ik zie mensen hier echt van die beesten posten die 100KG wegen met 9procent vetpercentage, dat hoeft ook weer niet voor mij haha
Lazar komt enorm dichtbij die stats hoor, of gaat er zelf overheen aangezien hij droger staat dan 9% :rolleyes:

Haha Tavi Castro net op funx half uurtje. Gelijk beginnen dat die natural is en dat AAS echt ongezond is.

Lawl @ mensen die pic van Lazar posten en denken "dit is prima, groter hoeft niet". (Hoe groot schat je je kans in dat je groter wordt :p)

''Tavi Castro: bodybuilder zonder anabolen'' :roflol: :roflol: :roflol:

Ik neem aan dat het interview wel iets langer was dan dit, maar meer heb ik niet kunnen vinden helaas.

Laatst bewerkt:
volgens mij gelooft hij zijn eigen leugens :roflol:

beter van wel ja anders zou zn carrière aardig snel voorbij kunnen zijn :)

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 16:46 ----------

dat ie niets zegt over zn gebruik okey verstandig, maar dat je dan je hele image van true/half natty wilt laten afhangen en mensen dat wilt laten geloven is natuurlijk fakking dom. Moet ie zichzelf nog vaker gaan verdedigen.. Zou het hem meer opleveren door het telkens te zeggen en wat dan eigenlijk, monnie? krijgt ie er een harde plasser van = meer test als ie zich daarna weet in te houden = meer gains?
Kheb geen idee

2yv6olh.png

Terug
Naar boven