MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Het algemene beeld van wat naturel mogelijk is, is echt compleet verdoet merk ik wel. Leve de quasi-naturels als Layne Norton die daaraan meehelpen!

meer?

je had heel hard kunnen dromen omdat te kunnen halen! no offence verder

Ben nu 46 vriend;)
Als ik eerder begonnen was met sporten dan had ik het misschien wel kunnen halen.
Nu blijft het bij dromen, maar ik ben tevreden hoor met wat ik heb.

Laatst bewerkt:
Die onderste moet haalbaar zijn natural. Bovenste kan ik niet zeggen.

als je ook maar iets van een endo eigenschap bezit kun je het wel vergeten, dan ga je niet zo droog kunnen staan met die massa en zonder hulpmiddeltjes lijkt mij.

Het algemene beeld van wat naturel mogelijk is, is echt compleet verdoet merk ik wel. Leve de quasi-naturels als Layne Norton die daaraan meehelpen!

aan de andere kant heb je dan weer gasten die bij een paar bl0kjuhs en een met photoshop bewerkte foto al gelijk 'anaboluuh' roepen.

als je ook maar iets van een endo eigenschap bezit kun je het wel vergeten, dan ga je niet zo droog kunnen staan met die massa en zonder hulpmiddeltjes lijkt mij.

Haha...dat geld niet alleen voor endo's. Sommige hebbe hier echt een plaat voor de kop volgens mij. Mister10 is zover ik weet de grootste naturel op dit forum, die heeft er xx jaren voor getraind, gegeten etc etc. En die komt bij lange na niet in de buurt van die 2 gasten. Ik weet echt niet wat jullie bezielt om te denken dat dit naturel haalbaar is. :rolleyes:

Haha...dat geld niet alleen voor endo's. Sommige hebbe hier echt een plaat voor de kop volgens mij. Mister10 is zover ik weet de grootste naturel op dit forum, die heeft er xx jaren voor getraind, gegeten etc etc. En die komt bij lange na niet in de buurt van die 2 gasten. Ik weet echt niet wat jullie bezielt om te denken dat dit naturel haalbaar is. :rolleyes:

omdat een foto heel misleidend is.

Niks misleidends aan...je kan zo zien dat die volheid, droogheid en massa niet naturel te bereiken is.

Ben nu 46 vriend;)
Als ik eerder begonnen was met sporten dan had ik het misschien wel kunnen halen.

Sorry hoor, maar dergelijke fysieken zijn enkel te halen als je ook nog eens een goede bouw (die gast is ook nog eens ****ing groot) en genen hebt.

Ben nu 46 vriend;)

misschien idd..

maar ondanks jonge leeftijd en juice blijft het imo nog heel moeilijk om te halen.

Niks misleidends aan...je kan zo zien dat die volheid, droogheid en massa niet naturel te bereiken is.

dude als ik naar jouw avatar kijk kom je al een heel end in de buurt, en volgens mij train jij nog geen 10 jaar..dus wie weet hoe jij er met dedicatie uit komt te zien. Of heb je al een kuurtje achter de kiezen?

Precies!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jesse Marunde

Terug
Naar boven