- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Yes, paar jaartjes terug dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wereld van verschil, na hoeveel jaar trainen was dit?
De afgelopen pagina's zijn er volgens mij alleen maar aas-lichamen vorobij gekomen, hetzij echte monsters, hetzij esthetische lichamen die toch door aas tot stand zijn gekomen.
Is het echt zo dat we bepaalde doelen hebben,wetend dat we die niet zullen bereiken (ervan uitgaande dat de meeste mensen geen aas gaan gebruiken).
Hebben we die doelen met de illussie dat die lichamen naturel toch te halen zullen zijn?
Is het misschien gewoon zo dat we alleen maar dromen? Dromen mag, toch?
Ik zou het mooi vinden als mensen met naturel lichamen zouden komen die wel bereikbaar zijn met enkele jaren toegewijd trainen.
Tis moeilijk om een natty op te zoeken die een goed fyiek heeft, omdat iedereen claimt natty te zijnDe afgelopen pagina's zijn er volgens mij alleen maar aas-lichamen vorobij gekomen, hetzij echte monsters, hetzij esthetische lichamen die toch door aas tot stand zijn gekomen.
Is het echt zo dat we bepaalde doelen hebben,wetend dat we die niet zullen bereiken (ervan uitgaande dat de meeste mensen geen aas gaan gebruiken).
Hebben we die doelen met de illussie dat die lichamen naturel toch te halen zullen zijn?
Ik zou het mooi vinden als mensen met naturel lichamen zouden komen die wel bereikbaar zijn met enkele jaren toegewijd trainen.
De afgelopen pagina's zijn er volgens mij alleen maar aas-lichamen vorobij gekomen, hetzij echte monsters, hetzij esthetische lichamen die toch door aas tot stand zijn gekomen.
''Tavi Castro: bodybuilder zonder anabolen''![]()
![]()
Ik neem aan dat het interview wel iets langer was dan dit, maar meer heb ik niet kunnen vinden helaas.
http://web.stagram.com/p/525753901576566966_472284045
hier probeerde hij zich gisteren te verdedigen, jammer dat hij de discussie niet verder aanging

gast traint bij mijn gym, zit letterlijk om de set 3 min te flexen
deze niggu mag de revue ook nog eens passeren
![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()

die hoofd