- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
''Big Sissy'' volgens mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze niggu mag de revue ook nog eens passeren
![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
****, zo wil ik ook zijn. (alleen dan blank, otherwise never mind)

Ps, niet dat ik er zo op let, maar waarom heeft ie in godsnaam een sok in z'n onderbroek bij die onderste foto??!??
Het is ook weer niet zo dat ie zo een goed gevulde onderbroek van zichzelf heeft, want op de bovenste (wedstrijd) foto heeft ie gewoon niets...
hCG****, zo wil ik ook zijn. (alleen dan blank, otherwise never mind)
Ps, niet dat ik er zo op let, maar waarom heeft ie in godsnaam een sok in z'n onderbroek bij die onderste foto??!??
Het is ook weer niet zo dat ie zo een goed gevulde onderbroek van zichzelf heeft, want op de bovenste (wedstrijd) foto heeft ie gewoon niets...
Kijk jij altijd naar derde beens van mannenPs, niet dat ik er zo op let, maar waarom heeft ie in godsnaam een sok in z'n onderbroek bij die onderste foto??!??
do want. K*t black genetics ook :')[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1.75 88kg
En dat allemaal door crossfit![]()

Damn... Perfectie muchdo want. K*t black genetics ook :')
1.75 88kg
En dat allemaal door crossfit![]()
Zullen we een keertje naar elkaars derde been kijken dan?