AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Jezus t*ring k*t christus kan dat gekanker over natty of niet natty eens over zijn?

tumblr_m41hlvxlCr1rs4ej4o1_500.jpg
WIN !! :cool:

Iemand een idee wie dit is

Nope maar gok dat ie 1,65 m is.

Verander de topictitel anders even in 'Natty of niet'

Nerds...

Valerio Zeno

Trouwens - Ik vind het altijd best wel grappig dat iedereen die zo gigantisch tegen anabolen is omdat het je prestaties en progressie erg versneld zelf aan de eiwitshakes / weightgainers / pre-workouts en god mag weten wat nog meer zitten.
Maar dan is het oké omdat het legaal is.
Natuurlijk is het niet echt een goede vergelijking omdat aas gezondheidsrisico's met zich mee brengt.

• Like
Waarderingen: Tsn
Trouwens - Ik vind het altijd best wel grappig dat iedereen die zo gigantisch tegen anabolen is omdat het je prestaties en progressie erg versneld zelf aan de eiwitshakes / weightgainers / pre-workouts en god mag weten wat nog meer zitten.
Natuurlijk is het niet echt een goede vergelijking omdat aas gezondheidsrisico's met zich mee brengt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MisterT. Hij is letterlijk te ver doorgegroeid in zijn sport:p

de forum-Arnold

wat+_e6712bf87cce999f52675ef70d0476cc.jpg

Terug
Naar boven