AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn heel ziek deze. Wat zijn zn stats?

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 23:36 ----------

Oke, na 7 jaar maak ik wel een foto dan vergelijk ik mezelf wel met hem aangezien ik ook een true natural bodybuilder ben.

haha ja bij je apotheek inslaan dan lukt het wel in 10 jaar. Als mister10 die 50 centimeter guns echt truer dan true natty heeft gehaald, en hij heeft zo'n mooie website enzo dus dan is ie wel echt TN, dan moet jij dat ook wel kunnen man met de spuit erin in 10!

damn heel ziek deze. Wat zijn zn stats?

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 23:36 ----------

haha ja bij je apotheek inslaan dan lukt het wel in 10 jaar. Als mister10 die 50 centimeter guns echt truer dan true natty heeft gehaald, en hij heeft zo'n mooie website enzo dus dan is ie wel echt TN, dan moet jij dat ook wel kunnen man met de spuit erin in 10!
Tavi castro is ook natural

En in een apotheek hebben ze vrijwel geen gear en ookal hadden ze dat wel was het alleen sustanon.

serge1.jpg

sn12.jpg

dem blacka mang geneticz

Ja mang deze man heeft echt gruwelijk fysiek... (ok had)

En in een apotheek hebben ze vrijwel geen gear en ookal hadden ze dat wel was het alleen sustanon.

Die Jaco zit er hier dik in z'n kuur, check z'n bolle vochtige spieren :)
Gast heeft een gruwlijk fysiek.

Die vrouw achter ze staat ook te soppen in dat zwembad

Dit vind ik ook echt een streef! Mooie hoeveelheid massa en ziet er goed atletisch uit ook!!

Kerel heet Steve Moriarty geloof ik.

2v321w7.jpg

Natty :roflol:

Wanneer wordt er nou eens gekapt met dat naïeve gedoe. Alle fitness modellen die een beetje bekend zijn spuiten. Zelfs 10-20 jaar geleden moest je spuiten om er boven uit te springen en om bekend te worden.

Jim Cordova +1
Je kan een weekend met hem trainen, eten, chillen etc. etc. voor 1000 dollar dacht ik

Jezus t*ring k*t christus kan dat gekanker over natty of niet natty eens over zijn?

Nop

Nee ik eet 5 pakken brinta per week, zou je ook moeten doen, ecto.

Bluf

Nee hij zal toch wel proteine shakes gebruiken

Maybe celltech

Trouwens - Ik vind het altijd best wel grappig dat iedereen die zo gigantisch tegen anabolen is omdat het je prestaties en progressie erg versneld zelf aan de eiwitshakes / weightgainers / pre-workouts en god mag weten wat nog meer zitten.
Maar dan is het oké omdat het legaal is.
Natuurlijk is het niet echt een goede vergelijking omdat aas gezondheidsrisico's met zich mee brengt.

Dit is echt een k*tvergelijking. Maar dat was al wel duidelijk. Not sherrif srs ook trouwens

Srs?

Oke, na 7 jaar maak ik wel een foto dan vergelijk ik mezelf wel met hem aangezien ik ook een true natural bodybuilder ben.

Jij bent natural bb, niet TRUE natural.

Jep, maar niet true. Fake natural bb dus

En op recept?

Terug
Naar boven