MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Serge leeft helaas niet meer...

Wou net zeggen.. helaas overleden op April 19, 2011. Dat was nadat hij een tijdje in coma was.

531_6.jpg

voor mij de baas der bazen. op 65 jaar er nog bij staan als een rots!

serge-nubret-abs.jpg

sergenubret9.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van een normaal alcohol en tabakgebruik ook niet.
Wacht.

Komtie.

Sowieso niet gezond.
Ben allesbehalve anti AAS maar we gaan niet gaan beweren dat de sterfgevallen onder gebruikers puur toeval waren en niets te maken hebben met roids :D

Conclusie van deze geweldige vergelijking: als ik niet rook en drink kan ik prima een kuurtje doen :roflol:

ik ontken nergens dat die sterfgevallen er niks mee te maken hebben, maar daar gaat het meestal om extremere gevallen, niet mensen die 1 a 2x per jaar een 10 weeks testosteron of 6 weekjes winny kuurtje doen, knowwhatimsayin? Durf er mijn geld op in te zetten dat mensen die verstandig kuren en buiten hun kuurtjes ook dedicated trainen en een dieet volgen een stuk gezonder zijn dan de gemiddelde NLer.

Anyways out van deze discussie nu. Back OT

Conclusie van deze geweldige vergelijking: als ik niet rook en drink kan ik prima een kuurtje doen :roflol:

ik ontken nergens dat die sterfgevallen er niks mee te maken hebben, maar daar gaat het meestal om extremere gevallen, niet mensen die 1 a 2x per jaar een 10 weeks testosteron of 6 weekjes winny kuurtje doen, knowwhatimsayin? Durf er mijn geld op in te zetten dat mensen die verstandig kuren en buiten hun kuurtjes ook dedicated trainen en een dieet volgen een stuk gezonder zijn dan de gemiddelde NLer.

Anyways out van deze discussie nu. Back OT

Mja... Ik gok dat jij nog niet kuurt? Beetje naïeve gedachtegang. Zo starten de meesten dus no worries. 2x per jaar kort test kuurtje lichte dosis, om 'boven je max uit te stijgen en zo tussendoor naturel te behouden'. Jup. All fun and games in theorie, tot je er aan begint en merkt dat alles weer heel snel verdwijnt :p
Uiteindelijk, als je er aan begint, moet je blijven kuren. Draait uiteindelijk uit in TRT, daar zullen de iets oudere kuurders eerlijk op kunnen antwoorden. Zijn zelf al topics aangemaakt over spijt van kuren op latere leeftijd.

Verder inderdaad geen off topic meer, boeit mij ook niet wat naturel is en wat niet, ik ben hier om naar ideale lichamen te kijken :D
no homer ofc

sick calves...

ik schaak, dus hoef geen benen te trainen

Willen jullie mijn topic niet verpesten met dat gelul over de vraag of naturals of roiders betere bodybuilders zijn?

Ik spreek vooral Jesse aan, ja, 'hij begon'. Als er een komische post wordt gemaakt waarin een vergelijking wordt gemaakt tussen het lichaam van iemand voro hij kuurde en de drastische verbetering na zijn kuur en er ludiek bij staat 'wat houdt jou tegen?', dan is het totaaaaal uit de lucht gegrepen om, wat jesse deed gelijk te roepen dat alle naturals afgunstig zijn etc. etc.

Even de feiten:
- roids zijn slecht voor de gezondheid;
- naturel (serieus) trainen geef je een fysiek dat niet vergelijkbaar is met aas-lichamen, maar wel een fysiek dat sterker en steviger is dan het gemiddelde lijf en dat ook zo oogt;
- roiders EN naturel bodybuilders trainen even hard. Het slaat nergens op om te zeggen dat naturels beter hun best doen zonder de middelen of dat je door aas opeens nog gerichter moet trainen;
- aas zorgen dat je met DEZELFDE inspanning als een naturel een BETER resultaat behaalt.

Mijn mening:
-als je echt geld wilt en kunt verdienen met bodybuilding, dan pas is het de moeite waardom je gezondheid op te offeren, voor mij persoonlijk niet, maar dan kan ik nog begrip voor aas-gebrik opbrengen;
- als je je echt onzeker en klote voelt omdat je geen beer bent, doe het dan maar als je daardoor meer zekerheid krijgt. Wel zou ik aanraden om op andere manier aan je onzekerheid te werken alvorens aas te gebruiken.

Ok en nu weer foto's van mannen zonder shirt met mooie lichamen. Ik ga niet 'no homo' erbij zetten, dat vind ik neerbuigend naar onze homocoïtusuele leden toe.

:D

Je eerste puntje slaat nergens op, kuren kan ook gebruikt worden om je persoonlijk doel te bereiken. Je tweede punt is helaas helemaal waar en geld voor het grootste gedeelte van de kuurders

Waarom zou je alleen mogen kuren als je geld met bodybuilding kan verdienen? De gemiddelde 'serieuze' kuurder leeft een stuk gezonder dan de gemiddelde mens (en natty bodybuilder). Dezelfde inspanning levert ter plekke betere gains op, ben ik met je eens. Maar als jouw voeding/trainingsregime in de nakuur + nasleep niet optimaal is ben je die extra gains ook zo weer kwijt, het is echt niet zo makkelijk als dat veel nattys denken.

Tevens claim je een beetje slinksgewijs dat iedere non professionele roider onzeker is over zichzelf, wat ook onzin is. Men ziet gewoon in dat zijn of haar droomfysiek zonder roids buiten zijn/haar bereik ligt en is bereid om al dan niet tijdelijk hun gezondheid enigzins op het spel te zetten om dit alsnog te bereiken.

Natuurlijk, vrijwillig olie inbrengen met een naald en zwaar levertoxische middelen slikken maakt je gezonder.
No offence tegen kuurders btw, maar goedpraten op deze manier vind ik slecht

Ontopic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ernstig. jammer van de assymetrische abs

kix???

Nee tuurlijk wel maar niet de meest symmetrische abs :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.679
Waarom zou je alleen mogen kuren als je geld met bodybuilding kan verdienen? De gemiddelde 'serieuze' kuurder leeft een stuk gezonder dan de gemiddelde mens (en natty bodybuilder). Dezelfde inspanning levert ter plekke betere gains op, ben ik met je eens. Maar als jouw voeding/trainingsregime in de nakuur + nasleep niet optimaal is ben je die extra gains ook zo weer kwijt, het is echt niet zo makkelijk als dat veel nattys denken.

Tevens claim je een beetje slinksgewijs dat iedere non professionele roider onzeker is over zichzelf, wat ook onzin is. Men ziet gewoon in dat zijn of haar droomfysiek zonder roids buiten zijn/haar bereik ligt en is bereid om al dan niet tijdelijk hun gezondheid enigzins op het spel te zetten om dit alsnog te bereiken.

1 Ik VIND het PERSOONLIJK (daarom heb ik MENING erbij gezet) dat gezondheidsrisico's alleen aanvaardbaar zijn als er iets groots tegenover staat.
2 Ik zeg dat ALS je onzeker bent, ik best kan snappen dat je gebruikt. Ik zeg niet dat je gaat gebruiken OMDAT je onzeker bent. ALS je onzeker bent en je gebruikt, dan snap ik het, ALS je NIET onzeker bent, dan snap ik het niet.

Ik ben vreindelijker dan je denkt :)

Laatst bewerkt:
Serge is super..!

Terug
Naar boven