AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

is volgens mij 1 uit de halfnatty categorie

Zou je niet is naar het fitness forum gaan

:roflol: Omdat ik die benen er niet mooi uit vindt zien? Vind persoonlijk een vp van 8% mooier dan 3%

Je linked hem verkeerd

En ik kreeg een kaart voor t plaatsen van dat plaatje door een dikke Vlaamse mod waarvan ik niet zal zeggen wie het is :mad: :trollface:

grapje sayer sterke beer

Of afbeeldings url kopieren en plakken in een ander venster ;)

Indd, liever me kapot spuiten, dan elke dag trainen er naar dit in de spiegel moeten kijken NicksoN90:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow en ps,
Als je me terug wilt pakken, mijn fotos staan in me kuurlog. Succes

Wat probeer je hem nou belachelijk te maken? Hij kiest ervoor om deze sport serieus aan te pakken en omdat jij aan de aas zit en daardoor groter bent is Nick ineens een belachelijk voorkomen oid?

Denk eens ff na bij jezelf man. Uit je posts merk ik wel dat je jezelf helemaal geweldig vindt, maar eens gaat dat bord voor je kop hopelijk wel weg. Je hebt niet voor niets zorgen om je hart nu he.. iets waar Nick geen risico voor wou nemen en toch een net fysiek heeft.

internet-serious-business.jpg

0:10

Iemand een verkoeld drankje?

lol zyzz rookt ook nog als een f**got

Waarom drukken op de report knop jij uit jezelf online dat mag toch. Door die zware gewichten heb je zuurstof tekort gehad en nu uit jij jezelf online aangezien je het vermogen tot spraak bent verloren. In ieder geval dat is mij zo uitgelegd

Dit is echt een reply die ik van een 10-jaar oud kind verwacht.
Je bent irl vast een ander persoon dan hier op het forum, maar je laat je op DBB te snel uit te tent lokken waardoor je vaak overkomt als een klapmongool, sorry.
So what als die nickson niet zo groot is als datgene waarvoor jij 'respect' hebt? Ik zie je hier zovaak dingen over respect uitkramen terwijl je het zelf niet erg laat blijken. En begin aub niet met 'respect krijg je als je respect geeft', want als jij zo heilig in het concept van respect gelooft dan respecteer je ook mensen die niet deze mindset hebben, puur uit je eigen geloof hierin.

offtopic: Weet iemand toevallig ook hoe zo'n broek heet?

Wat, gaan we weer on-topic :(
tumblr_mbi4gjtoMg1rhu9d7o1_500.png

Da's toch die steve cook?

Terug
Naar boven