MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.681
Je eerste puntje slaat nergens op, kuren kan ook gebruikt worden om je persoonlijk doel te bereiken. Je tweede punt is helaas helemaal waar en geld voor het grootste gedeelte van de kuurders

Ik zeg NIET dat je alleen moet kuren als je er geld mee kan verdienen. Je kunt ook kuren om je streeffysiek te bereiken. Mijn MENING is simpelweg dat alleen een GROOT voordeel op kan wegen tegen de gezondheidsrisico's. EN een streeffysiek bereiken is IN MIJN OGEN niet groot genoeg om je gezondheid op het spel te zetten.

Ja, dat zeg ik en niks meer :)

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 19:50 ----------

ufc154_11_hendricks_vs_kampmann_009.png

sinds 2006 lid en dat is je streeffysiek? wat heb je in al die tijd gedaan...

Er vanuit gaan dat de DBB anciens hier al jaren zitten omdat ze aan BB doen.
You must be new here :D

Wint hij van Silva?

• #24.691
Hahaha, wtf. Wat een wannabe Andrei Arlovski dan.

1.75 m en rond de 87 kg met een redelijk vetpercentage is heel makkelijk te bereiken naturel? Echt? Echtttt???????

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 20:32 ----------

Is johny hendricks

weet ik veel
ik ben al sinds mijn geboorte on:cool:

• #24.694
weet ik veel
ik ben al sinds mijn geboorte on:cool:

Oh ik snap je dan :D

Wij normale stervelingen die (geen aas gebruiken en) niet dezelfde goede genen hebben als topatleten krijgen niet makkelijk een lichaam dat voorbij sportief en richting 'groot'gaat met een acceptabel vetpercentage :)

Oh ik snap je dan :D

Wij normale stervelingen die (geen aas gebruiken en) niet dezelfde goede genen hebben als topatleten krijgen niet makkelijk een lichaam dat voorbij sportief en richting 'groot'gaat met een acceptabel vetpercentage :)

of je bent een buffel en plaats zo'n foto zodat wij niet weten dat je een buffel bent en over tijd open je dan een topic en dan zijn we allemaal :eek:

Mja... Ik gok dat jij nog niet kuurt? Beetje naïeve gedachtegang. Zo starten de meesten dus no worries. 2x per jaar kort test kuurtje lichte dosis, om 'boven je max uit te stijgen en zo tussendoor naturel te behouden'. Jup. All fun and games in theorie, tot je er aan begint en merkt dat alles weer heel snel verdwijnt :p
Uiteindelijk, als je er aan begint, moet je blijven kuren. Draait uiteindelijk uit in TRT, daar zullen de iets oudere kuurders eerlijk op kunnen antwoorden. Zijn zelf al topics aangemaakt over spijt van kuren op latere leeftijd.

Verder inderdaad geen off topic meer, boeit mij ook niet wat naturel is en wat niet, ik ben hier om naar ideale lichamen te kijken :D
no homer ofc

Ik heb wel es gekuurd ja! 3x waarvan 1x fake gear was :) tuurlijk verlies je wat van de massa, maar ik heb best wel wat vast weten te houden en sta er dan ook OFF een stuk buffer bij dan de nattys... (en zelfs sommige zware kuurders die gewoon ruk eten en/of trainen)

1.75 m en rond de 87 kg met een redelijk vetpercentage is heel makkelijk te bereiken naturel? Echt? Echtttt???????

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 20:32 ----------

Is johny hendricks

Die gozer is 1.77m en 77kg. Snap jij het doel van dit topic wel? ???

het is zijn topic :roflol:

en ten tweede hij is 77kg op de weging, dag later weegt hij gewoon makkelijk 5 tot 10 kg meer hoor.

Als ze stats kloppen zit hij nu gewoon op ze streef fysiek of erboven dus sowieso niet logisch.

Overigens.. pics Kumar? jouw lengte en gewicht op een netjes vetpercentage is mijn streef :D heel veel zit er natty niet meer in voor je.

Terug
Naar boven