Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat zie je gewoon of dat zie je niet zelfde als borstomvang van een vrouw die kun je ook zien met een getraind oog en je zal er niet ver naast zitten ;).

Je gaf eerst een schatting van zijn armomvang, er van uitgaande dat hij vrij klein was. Een arm van 54cm bij iemand van 1.70m ziet er in verhouding ongeveer hetzelfde uit als een arm van 60cm bij iemand van 1.86m.

Zonder een referentiepunt kan je dat echt niet inschatten. Aangezien jouw referentiepunt totaal fout was (je ging er van uit dat hij klein was), stelt jouw inschatting zelf dus ook niets voor. Het kan best zijn dat zijn armen maar 54cm zijn, maar dat kan jij onmogelijk inschatten wanneer je denkt dat hij 15cm kleiner is.

zo zie je maar weer wat je icm roids kunt bereiken in de vechtsport:cool:

Geen idee waar ik deze foto anders moest posten, maar mooi gezelschap zo bij elkaar:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie kop trekt branch ook nu dana zo tegen hem staat xd

Kai stond liever tegen branch :trollface:

Phil word ook wel blij van Larissa zo te zien

Volgens mij vind Kai Nathalia Melo maar vies zo te zien

Die kop van Dana moet echt onder gezaaid worden, Jezus he.

Die kop van Dana moet echt onder gezaaid worden, Jezus he.
first+it+was+the+duck+face+a.k.a+the+blowjob+face+_beb3655448607d0c2b9cae9d0d06fc50.jpg

• Like
Waarderingen: Tsn
Ik moet altijd denken aan die meme "my hair is a bird..." etc. als ik Dana zie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen idee waar ik deze foto anders moest posten, maar mooi gezelschap zo bij elkaar:
[Link niet meer beschikbaar]

mooi die koppen van phil en kai. hleemaal als je die nieuwe bodybuilding trailer hebt gezien en hun uitspraken erin :P weet je bijna wat ze denken, iig kai :P

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 20:47 ----------

branch is ook echt nog een tank

Die mark1986 houdt maar van pikken zo te zien.

Is bovendien allang gezegd...

Terug
Naar boven