MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik geef je 100 euro als je zijn massa PLUS zijn 5 % bodyfat weet te behalen zonder gear of duretica.

Haha die staat. Of moet dit binnen een bepaalde tijd zijn?
Hij traint btw al ruim 6 jaar, en volgens een tabelletje die ik tijdje terug zag komt het ongeveer wel overeen met naturel max voor die lengte. Zeker weten doe ik niet maar ik geloof hem wel

Zeker niet natty eerder illuminatty

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.787
Nouja 85kg maar niet met een heel laag vp (of dat lijkt zo). En nee wss is mijn ideale lichaam ook niet natty te bereiken maar het is niet erg om een streven te hebben. Ik kijk wel hoe ver ik kom ;) Waarschijnlijk kan ik de komende paar jaar nog prima gains maken

Mooi, noem de lichamen die ik hier plaats dan ook niet 'niet indrukwekkend'. Niks is indrukwekkend als je vergelijkingen gaat maken met aas-gebruikers. (Dit is trouwens geen kritiek op aas-gebruik, ik vind die lichamen ook top.)

• #24.788
crocop.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn avatar

Staan goede fysieken tussen

Haha die staat. Of moet dit binnen een bepaalde tijd zijn?
Hij traint btw al ruim 6 jaar, en volgens een tabelletje die ik tijdje terug zag komt het ongeveer wel overeen met naturel max voor die lengte. Zeker weten doe ik niet maar ik geloof hem wel

Ik denk trouwens niet dat-ie echt 5% staat, das zo'n beetje wedstrijddroog voor naturels. Lijkt me sterk dat je dat lang volhoudt maar goed. En hoe ver jij komt is wel degelijk van je genen afhankelijk.

tumblr_ma4u8efq0Q1qhj7wno1_500.jpg

Die armen, die armen:bow2:

sergio11.jpg

natty

gekke armband

badass

• #24.799
Ik denk trouwens niet dat-ie echt 5% staat, das zo'n beetje wedstrijddroog voor naturels. Lijkt me sterk dat je dat lang volhoudt maar goed. En hoe ver jij komt is wel degelijk van je genen afhankelijk.

tumblr_ma4u8efq0Q1qhj7wno1_500.jpg

Die armen, die armen:bow2:

Toen ik 14/15 was zag ik hem in een bb-magazine en ik ben sindsdien zijn naam nooit vergeten! Ik was onder de indruk van zijn armen toen. Hij vertelde overigens in dat interview dat hij met die f1-wagens racete en dat zijn armen juist een voordeel en geen nadeel zijn ivm het zware stuurwerk. Ook dat weet ik nog. Hij heet Lee...... Ok, ik ben zijn naam toch vergeten, maar niet helemaal!

Na google geraadpleegd te hebben: Lee Priest!

Laatst bewerkt:
Toen ik 14/15 was zag ik hem in een bb-magazine en ik ben sindsdien zijn naam nooit vergeten! Ik was onder de indruk van zijn armen toen. Hij vertelde overigens in dat interview dat hij met die f1-wagens racete en dat zijn armen juist een voordeel en geen nadeel zijn ivm het zware stuurwerk. Ook dat weet ik nog. Hij heet Lee...... Ok, ik ben zijn naam toch vergeten, maar niet helemaal!

Na google geraadpleegd te hebben: Lee Priest!

Check zn recente pics maar eens, daar gaat het beeld van je idool. Vent is doorgeslagen.

Terug
Naar boven