Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Ik geef je 100 euro als je zijn massa PLUS zijn 5 % bodyfat weet te behalen zonder gear of duretica.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef je 100 euro als je zijn massa PLUS zijn 5 % bodyfat weet te behalen zonder gear of duretica.
/facepalmHaha die staat. Of moet dit binnen een bepaalde tijd zijn?
Hij traint btw al ruim 6 jaar, en volgens een tabelletje die ik tijdje terug zag komt het ongeveer wel overeen met naturel max voor die lengte. Zeker weten doe ik niet maar ik geloof hem wel
On-topic, dit is voor mij toch wel m'n nr 1-fysiek:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5xtounxFE1ruecxyo1_500.jpg
Een echte streef voor mij, ik moet nog iemand tegenkomen die bijv een betere chest heeft opgebouwd dan Serge Nubret.
Nouja 85kg maar niet met een heel laag vp (of dat lijkt zo). En nee wss is mijn ideale lichaam ook niet natty te bereiken maar het is niet erg om een streven te hebben. Ik kijk wel hoe ver ik komWaarschijnlijk kan ik de komende paar jaar nog prima gains maken
thx
Haha die staat. Of moet dit binnen een bepaalde tijd zijn?
Hij traint btw al ruim 6 jaar, en volgens een tabelletje die ik tijdje terug zag komt het ongeveer wel overeen met naturel max voor die lengte. Zeker weten doe ik niet maar ik geloof hem wel

Ik denk trouwens niet dat-ie echt 5% staat, das zo'n beetje wedstrijddroog voor naturels. Lijkt me sterk dat je dat lang volhoudt maar goed. En hoe ver jij komt is wel degelijk van je genen afhankelijk.
![]()
Die armen, die armen![]()
Toen ik 14/15 was zag ik hem in een bb-magazine en ik ben sindsdien zijn naam nooit vergeten! Ik was onder de indruk van zijn armen toen. Hij vertelde overigens in dat interview dat hij met die f1-wagens racete en dat zijn armen juist een voordeel en geen nadeel zijn ivm het zware stuurwerk. Ook dat weet ik nog. Hij heet Lee...... Ok, ik ben zijn naam toch vergeten, maar niet helemaal!
Na google geraadpleegd te hebben: Lee Priest!