Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

heel ziek idd, prachtfysiek

deze mag niet ontbreken

image014.jpg

echt mooie verhoudingen. Ben nog steeds benieuwd of die eerste die ik postte qua armen (trceps vooral) geen photoshop is. Het zou opzich kunnen aangezien hij zn armen met triceps ontspannen tegen die armblaster drukt

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.762
Dat is zeker waar. Ik heb je nooit proberen te vertellen dat toewijding voldoende is en je genen je maximum niet begrenzen, ik ben juist het tegenovergestelde van mening.

Waar hebben we het dan over? Dan zijn we het toch eens?

Ik blijf het vreemd vinden dat je dan nog steeds zegt dat de stats van Hendricks 'niet impressive' zijn en dat ik maar eens iemand moet noemen die na 6 jaar trainen niet zo eruit ziet ALSOF het dus normaal is om 1.75 en 85 kg te zijn??

Die gasten uit de contest hebben weldegelijk gekuurd. Sowieso de top 4.

En dat weet jij zo zeker omdat? Ik ben namelijk vrijwel 100% zeker dat determination (2e plek) die ik gevolgd heb niet gekuurd heeft. Mark rot geloof ik ook niet. Mark rot traint 4 jaar keihard en is vrij klein dus dan is zo'n fysiek en die inspanning natty wel realistisch. Determination traint al ruim 6 jaar en heeft in het begin veel begeleiding en coaching van zijn vader gehad (die 200kg+ benchte)

Waar hebben we het dan over? Dan zijn we het toch eens?

Ik blijf het vreemd vinden dat je dan nog steeds zegt dat de stats van Hendricks 'niet impressive' zijn en dat ik maar eens iemand moet noemen die na 6 jaar trainen niet zo eruit ziet ALSOF het dus normaal is om 1.75 en 85 kg te zijn??

1.77m en 75kg is niet heel impressive. Als ie na de weigh-in (en genoemd off-season) nog een kg of 5 a 10 bij doet dan is dat al een stuk indrukwekkender, maar ik gok niet dat-ie er dan beter uitziet (iig niet droger). Afgaande van het plaatje die je postte is dat verreweg van mijn ideale lichaam (en vele andere hier zo te lezen).

Ik hoorde van een vriend van mij dat determination in in t echt er niet heel indrukwekkend uit ziet dus niet kuren kan makkelijk. Markrot heeft ook acceptabele natty stats, maar erg goede aanhechtingen en proporties.

Potverdomme Vinnie,

Godver de godver de potverdomme! Weer jij met je gejank natty of niet. Zelf al iets gepresteerd?

Potverdomme Vinnie,

Godver de godver de potverdomme! Weer jij met je gejank natty of niet. Zelf al iets gepresteerd?

weer ik??? quote pls. En t boeit mij niet veel of iemand wel of niet natty is, ben gewoon oprecht benieuwd naar waaruit hij t opmaakt
en nee ik heb niet veel gepresteerd

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.773
En dat weet jij zo zeker omdat? Ik ben namelijk vrijwel 100% zeker dat determination (2e plek) die ik gevolgd heb niet gekuurd heeft. Mark rot geloof ik ook niet. Mark rot traint 4 jaar keihard en is vrij klein dus dan is zo'n fysiek en die inspanning natty wel realistisch. Determination traint al ruim 6 jaar en heeft in het begin veel begeleiding en coaching van zijn vader gehad (die 200kg+ benchte)

1.77m en 75kg is niet heel impressive. Als ie na de weigh-in (en genoemd off-season) nog een kg of 5 a 10 bij doet dan is dat al een stuk indrukwekkender, maar ik gok niet dat-ie er dan beter uitziet (iig niet droger). Afgaande van het plaatje die je postte is dat verreweg van mijn ideale lichaam (en vele andere hier zo te lezen).

Hij weegt 85! kg op die foto. En wellicht is dat niet je ideale lichaam, maar waarschijnlijk is jouw ideale lichaam niet eens naturel te bereiken. Dus ja.

Pics pls

Genoeg geluld weer

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-864.jpg

Roelly?

Hij weegt 85! kg op die foto. En wellicht is dat niet je ideale lichaam, maar waarschijnlijk is jouw ideale lichaam niet eens naturel te bereiken. Dus ja.

Nouja 85kg maar niet met een heel laag vp (of dat lijkt zo). En nee wss is mijn ideale lichaam ook niet natty te bereiken maar het is niet erg om een streven te hebben. Ik kijk wel hoe ver ik kom ;) Waarschijnlijk kan ik de komende paar jaar nog prima gains maken

Terug
Naar boven